רינת וליאור חיכו בהתרגשות רבה ליום חתונתם, ולא דמיינו שבערב החתונה תפרוץ מחאה גדולה שתקשה על האורחים שהזמינו להגיע לאירוע. בני המשפחה והחברים של החתן והכלה עמדו שעות בפקקים בדרך לאולם האירועים וחלקם בחרו לחזור הביתה.

"אנשים ביטלו אחד אחרי השני. הגיעו פחות מחצי מהאנשים שהוזמנו, רק 130 מתוך 300 מוזמנים", סיפרה רינת ב"חדשות הבוקר" והוסיפה: "כל הסיטואציה הזאת הייתה לא קלה בכלל. זה היה לא פשוט, זאת דרך לא קלה להתחיל את חיי הנישואים".

רינת סיפרה שהחופה נערכה באיחור רציני, רק לקראת חצות. "החופה התאחרה כי אמא של החתן ואח של החתן הגיעו בשנייה האחרונה לחופה, רק לקראת רבע לחצות". ליאור הוסיף: "חלק מהמשפחה שלי ויתרו אחרי חמש-שש שעות נסיעה. הם התייאשו ועשו פרסה בחזרה לאיזור המגורים שלהם, כי זה היה בלתי אפשרי לעבור. אחי עצר את הרכב שלו והלך ביחד עם אשתו וילדה בת שנתיים וחצי ברגל כדי להספיק להגיע לחופה ב-12 בלילה".

על אף מספר האורחים המצומצם והעיכובים, רינת וליאור הצליחו בכל זאת ליהנות מהאירוע. "הצלחנו בסוף לשמוח. האנשים שחשובים לנו באו, הרימו לנו והיה כיף", סיפרה רינת. ליאור סיכם: "היה קשה, אבל עדיין אוהבים אותנו. נחכה מחר לראות את התוצאות של הנזק".