לאחר שאמש טענה הכתבת הדס שטייף כי ראש הממשלה אהוד אולמרט הטריד אותה בעבר, שוחחו ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין עם מי שהייתה עורכת דינו עד לאחרונה, שני אילוז. "ביליתי עם אולמרט לא מעט ביחידות בשנתיים האחרונות", סיפרה עורכת הדין, "אחרי שכבר לא נותרו סביבו יועצים והוא לא היה ראש ממשלה, אלא אסיר. הוא תמיד נהג כלפיי בכבוד וקשה לי מאוד עם הפרסום הזה".

אילוז העבירה ביקורת על הצורה בה פורסמו הטענות כנגד אולמרט ואמרה: "זה טוב ומבורך לחשוף את הסיפור, אבל אם היא לא חשפה את זה בזמן אמת אז שלא תפרסם את שמו, כי הוא לא יכול להתגונן". אילוז סיפר כי היא עברה פגיעה מינית כילדה: "לקח לי 30 שנה לספר לבעלי ולהורים שלי אבל בחרתי לא לחשוף את השם של התוקף, כי ידעתי שלא יוכל להתגונן. לא סתם הדין הפלילי מעניק זכויות גם לנאשמים. למה להרוס חיים של אדם שלא יכול להתגונן?". עוד ציינה כי שלחה לאולמרט הודעת תמיכה. "רק הדס שטייף יודעת אם זה היה או לא, הקמפיין נגד הטרדות הוא מבורך, אבל שכחנו את הצד השני. יכול להיות שיש אחוז מסוים, אפילו קטן, של בדיות. ואז מה? אנחנו הורסים חיים של אנשים מבלי שבית המשפט יכול לבדוק דברים לעומק".

"אני שומעת את דבריה של שני וקצת עצובה", הגיבה לדברים ורד סוויד, לשעבר ראש הרשות לקידום מעמד האישה. "אף אחד לא ממציא הטרדה משום מקום", הוסיפה סוויד, "למטרידים אין קרניים ואות קין, כולם אנשים נחמדים. אם יש מישהו שמעלילים עליו הוא יכול להגיש תביעת דיבה. בעבירות מין כמעט ואין הרשעות שווא, יש הרבה מנגנוני אימות. אני קוראת לחברה הישראלית לעשות משהו עם הנושא הזה. הטוקבקים שנכתבו להדס שטייף הם של אנשים עם פוטנציאל להיות תוקפים". השתיים דווקא הסכימו על נושא אחד, והוא כי יש להאריך את תוקף ההתיישנות לתלונות על עבירות מין.

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 07:00 בקשת 12