הזוגיות של בן אל תבורי ואורטל עמר אמנם יצאה לאור לפני כשנתיים, אך השניים הצליחו לספק לא מעט כותרות בזמן הקצר הזה. הם נפרדו וחזרו אחרי ימים ספורים, חתמו על הסכם ממון ואפילו מגדלים ארנבים וצבים בדירת היוקרה אליה עברו.

לפני חודשים ספורים, כידוע, נודע כי עמר נמצאת בהריון ראשון. בשבוע שעבר חשפנו בפניכם כי עמר עתידה ללדת בן בכור לה ולבן אל והבוקר (ד') היא הבהירה בפינה שהיא מגישה ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין (קשת 12), נושא בוער במיוחד.

אני לא אקשה עליך בשאלות, אבל מה שאני ראיתי ברשתות החברתיות זה שנתת אולטימטום לבן אל. את אמיצה!", אמר רסקין לעמר ואילו היא השיבה: "אני לא נתתי שום אולטימטום, בסך הכל אמרתי שאני ובן אל לא מתכננים להתחתן, אבל אם מישהו צריך להציע נישואים - זה הוא".

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on

"אתה יודע מה מצחיק?" שאלה עמר, "אני עיתונאית, נכון? אני עושה כל יום את העובדה הזו ואני כל יום מוציאה דברים מהקשרם. אני כל יום עושה כתבות על חשבונם של אנשים אחרים ואז כשזה קורה לי אני אומרת 'מה? מה איך זה קרה לי?', אבל אני רוצה להגיד לכם בשיא הכנות - אני לא לחוצה על חתונה", סיפרה עמר. "הכל בסדר, אפשר להביא גם ילדים בלי להתחתן. אנחנו ב-2018", סיכמה עמר בחיוך. 

A post shared by ortal_amar (@ortal_amar) on