איה נאפה: 12 הצעירים הישראלים בשנות ה-18 לחייהם, שחשודים בביצוע אונס קבוצתי בצעירה בריטית בת 19, יובאו הבוקר בשעה 11:00 לדיון בבית המשפט המקומי. המשטרה צפויה לבקש את הארכת מעצרם בשמונה ימים. עוד לפני כן, יפגשו הצעירים עם יוסי וורמברנד, קונסול ישראל בקפריסין.

הצעירה הבריטית התייצבה אתמול בתחנת המשטרה באיה נאפה וטענה ש-12 ישראלים ביצעו בה מעשים מגונים. לפי החשד, שניים מהחשודים שהכירו את הצעירה והתיידדו איתה במהלך השבוע האחרון, הגיעו לחדרה ביום שלישי בלילה ביחד עם חבריהם ובילו איתה את הלילה. הישראלים, שנעצרו בבוקר שלמחרת בחשד לאונס, טוענים שהכל היה בהסכמה מלאה.

ב"חדשות הבוקר" הובאה עדות של צעיר שפגש את הנערים החשודים. לדבריו, הם סיפרו לו על השתלשלות האירועים באותו הלילה: "הם אמרו לי כזה דבר: בלילה האחרון הבאנו אותה לחדר שלנו. אחרי המסיבה הם כנראה לקחו אותה אליהם לחדר. בסלון היו עוד חבר'ה. השניים קיימו איתה יחסים בחדר השינה. הבחורה הייתה סופר-דופר-מגה שיכורה וכנראה שכבה עם החבר'ה שם ונחה לה קצת, שעה-שעתיים, שמה את הראש.

"כשהיא קמה ופתאום יצאה מהחדר, היא ראתה את כל ה-12 ישראלים בתוך החדר. היא ראתה את עצמה קצת חבולה, אולי מסקס שהיה קצת אלים מבחינת הילדים, כמובן בהסכמה. היא נלחצה מהסיטואציה שהיא רואה הרבה אנשים בחדר והיא פתאום אוכלת איזשהו סרט שאולי אנסו אותה והיא לא ממש יודעת או זוכרת מה בדיוק קרה".

הצעיר סיפר על רגעי המעצר: "בסביבות השעה 6 וחצי בבוקר אני רואה ניידות שנכנסות לכל מקום. השוטרים ידעו לאיזה חדר להגיע, הם לא עברו כמה חדרים, הם פשוט הגיעו לחדר. הם ידעו את השמות של הנערים והתחילו להאשים אותם שבחורה אנגלייה בת 19 התלוננה שהם אנסו אותה, הם והחברים שלהם, 12 בסך הכל".

לדברי הצעיר, אחד הישראלים הודה בפניו שקיים יחסי מין עם הצעירה ואף צילם זאת: "הם תמיד היו אחלה גברים במסיבות, רוקדים, נהנים, מתחבקים, אומרים שלום לכולם, מנומסים. היו שם כמה חבר'ה בחדר שאמרו שאין להם מושג מה קרה ושהם בכלל לא היו עם אף בחורה בכל איה נאפה. היה שם אחד, בן אדם שאמר שהוא כן מכיר את הבחורה הזו. 'אני שכבתי איתה יחד עם החבר שלי מספר פעמים, יש הודעות, יש תמונות, יש לי סרטונים שלנו ביחד. הכל היה בהסכמה וזו גם לא הייתה הפעם הראשונה אתמול בלילה, זה היה כמה ימים'".