חבר הכנסת דוד ביטן התראיין הבוקר (שלישי) ל"חדשות הבוקר" לקראת הפריימריז בליכוד שייערכו בשבוע הבא ובחירות 2020 שבפתח. דפנה ליאל, הפרשנית הפוליטית של חדשות 12, העריכה כי בקמפיינים הקרובים של מפלגות הימין, ראשי המפלגות לא יצהירו על תמיכה בלתי מסוייגת בבנימין נתניהו כפי שעשו בבחירות הקודמות.

ביטן לא הסכים עם דבריה של ליאל וטען כי הפרשנות שלה אינה אובייקטיבית: "את סתם נותנת הערכות, הפרשנויות שלך הן כל הזמן אנטי נתניהו, אני מציע לך להפסיק לעזור לגדעון סער ולבני גנץ", הטיח ביטן ופנה לרסקין, "אתה קראת לי לדבר, היא יכולה בהרבה הזדמנויות אחרות לדבר. אני אומר חד וחלק שבסופו של עניין הגוש הזה יישמר כפי שהוא".

"אני לא עוזרת לאף אחד, אני מבינה שאתה מאוד בלחץ", השיבה ליאל והוסיפה, "אני מבינה שעניין הבלוקים הוא נושא רגיש מאוד אצל ביטן, הוא ישב אצלנו באולפן והעריך שב-21 הימים האחרונים הבלוקים יתפרקו, כבר בסיבוב הזה. הוא חטף על זה קיתונות של ביקורת מהליכוד, סתמו לו את הפה להרבה מאוד זמן". בשלב זה הטונים עלו וביטן תקף: "אני רואה שאת כועסת אבל עם כל הכבוד, אין לך במה פתוחה לדבר נגד הליכוד ונתניהו כל הזמן, יש גבול לכל דבר".