תושב איזור המרכז שנסע עם אשתו וילדיו לחגוג את יום העצמאות אצל אחותו באשקלון, הזמין פיצה מסניף פיצה האט שבעיר והופתע למצוא מתחת לאחד המשולשים ג'וק מת. "במשולש הראשון אחיינית שלי הביאה ביס. במשולש השני שאשתי הרימה, היה ג'וק מלמטה", סיפר התושב ל"חדשות הבוקר".

התושב העלה לפייסבוק סרטון שמתעד את המקרה אך מאוחר יותר מחק אותו מחשש לתביעות. "הזכיין שלח לי הודעה בלילה. דיברתי איתו בבוקר, הוא הסביר לי שהייתה הדברה בבוקר אותו יום. לדעת שאנחנו נאכל פיצה כשעשו הדברה והג'וק הזה מת בתוך הפיצה כתוצאה מההדברה? אנחנו לא מוכנים לראות פיצה יותר. רצו לפצות אותנו, לא הסכמנו, אמרנו להם שאנחנו לא רוצים פיצוי, אנחנו לא רוצים שום דבר. רוצים שתקחו את זה. סיימנו אתכם את הרומן, פיצה האט לא בא בחשבון. לא אני, לא אחותי, לא הילדים שלי, לא כלום. אנחנו עם פיצה סיימנו".

"הרבה פעמים זה קורה בגלל חוסר היגיינה, אבל במקרה הספציפי הזה זה קרה בגלל שבאותו בוקר הייתה הדברה בסניף. הג'וקים כנראה ניסו לברוח ברגע שהייתה הדברה ונכנסו למגשים", הסבירה כתבת "תוכנית חיסכון", מעיין פרתי. "זה חוסר תשומת לב. ברגע שמדבירים אנחנו מצפים מאותה רשת שתסגור את הסניף ביום ההדברה. אנחנו לא יכולים לראות בעין גם אם יש שאריות של חומרי הדברה, זה יכול להיכנס לבצקים וללחמים ולהרעיל אותנו".

תגובת פיצה האט: "הרשת עומדת בתקן ACE, שהינו תקן בינלאומי, אשר דורש הדברה חודשית של כל חנות. במסגרת זו גם סניף זה עבר את הטיפול הנדרש ובצירוף מקרים מפתיע, יום לפני האירוע. אנו מנסים להבין כיצד להגיע המקק לקרטון, ואיך העובד בסניף לא הבחין בו. אנחנו נברר את העניין באופן יסודי. הרשת פועלת בישראל מזה 30 שנה ואנו לא זוכרים מקרה שכזה".