אורלי סנדרס הייתה אמורה להתחתן אתמול עם בן זוגה בשנים האחרונות, אבל לפני חודש, החלום שלה הפך לסיוט. רגע אחרי מסיבת הרווקות שאירגנו לכבודה, היא חזרה הביתה מאושרת והתעוררה כשבן הזוג שלה ניסה לרצוח אותה עם סכין.

היום (שלישי), בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", היא משחזרת את רגעי התופת ומספרת איך היא הצליחה להימלט מדקירות הסכין ברגע האחרון. "אני מתעוררת עם סכין בצוואר, אני רואה אותו עם הסכין ביד, מלאה בדם – והוא מסתכל עליי כאילו לא קרה כלום". 

לפני החתונה – בן הזוג ניסה לרצוח את ארוסתו (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"תוך כדי שדקר אותי הוא אמר שהוא אוהב אותי" | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

את מסיבת הרווקות אירגן לה בן הזוג, הוא לקח אותה לשם אך לא נשאר איתה. כשחזרה, הוא חיכה לה בבית והיא סיפרה לו על הערב שהיה לה: "אני מגיעה, מספרת לו איך היה, מספרת שהכל היה שמח, ועל כל מה שקיבלתי. ואז הוא אומר 'הולכים לישון'". הדבר הבא שקרה הפתיע את אורלי באמצע הלילה. "אני קמה מהמיטה ואז אני שואלת אותו מה הוא עושה והוא מנסה עוד פעם לדקור אותי. אני תופסת את הסכין על היד, את הצד שחותך. אני מנסה להרגיע אותו, אני נופלת איתו על הרצפה ומתהפכת".

כשידו אוחזת בסכין ודוקרת אותה, מספרת אורלי על מה שאמר לה ברגעים האלה: "הוא אומר שהוא אוהב אותי ושהוא חשב שאני אעזוב אותו ושהוא לא יכול לחיות בלעדיי". היא שיתפה שלאחרונה הוא הפסיד כסף ופחד שזה יגרום לה לקום וללכת, ואז היא נזכרת במה שאמר לה רק לפני כמה חודשים: "הוא אמר שהדרך הכי בטוחה להרוג מישהו זה עם סכין בצוואר". 

לפני החתונה – בן הזוג ניסה לרצוח את ארוסתו (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"תוך כדי שדקר אותי הוא אמר שהוא אוהב אותי" | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

איך ניצלת מהסיטואציה?
"אמרתי לו שהכל בסדר, שאני אוהבת אותו ונתחתן ויהיה לנו ילדים. שכסף זה לא הכל בחיים ויהיה בסדר. ידעתי שאם אני צועקת זה לא יהיה טוב בכלל. אם אני רוצה שהוא ישחרר את הסכין אני חייבת לדבר איתו רגוע".

ואז מה קרה?
"הוא משחרר את הסכין, חבקתי אותו. אמרתי לו שאני הולכת למקלחת כי יש עליי מלא דם – והלכתי לשכנים".

כמה השבר הנפשי גדול?
"האהבה שהייתה לי בשבילו נמחקה ישר".

"הייתי בבית חולים, יצאתי לפני שבוע וחצי", סיפרה אורלי על הרגעים שאחרי והוסיפה, "הגעתי במצב קריטי, הוא פגע גם בקול שלי. הרדימו אותי, עשו לי ניתוח והייתי בטיפול נמרץ כמה ימים. זה לא היה פשוט". הפצעים שבן זוגה גרם לה לאט לאט מתאחים, אבל יש פצע גדול יותר שנשאר נוכח. "אני לוקחת את הזמן שלי להחלים פיזית, אבל לעכל ולהחלים נפשית יקח עוד זמן".