על רקע מסיבת העיתונאים בה חשף אמש (ב') ראש הממשלה בנימין נתניהו פרטים חדשים שהשיגו שירותי המודיעין הישראלים על הגרעין האיראני, ולאחר פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, הגיע שר האוצר וחבר הקבינט לראיון מיוחד עם ניב רסקין באולפן "חדשות הבוקר".

"חברי הקבינט נחשפו לחומר על איראן בצהריים", סיפר הבוקר כחלון בהתייחסות למידע שהוצג אמש. "זה הישג מודעיני מהגדולים בתולדות ישראל. יש חומר מפליל על איראן שלא הוצג לציבור והאמריקאים קיבלו אותו. לדעתי ארצות הברית ואיראן ילכו להסכם גרעין חדש ומשופר. בנוסף, צריך להעיף את האיראנים מסוריה. אלו האינטרסים של ישראל בנושא".

על הבהלה שנרשמה אמש כשהופצו הודעות וואטסאפ על תקיפה איראנית בישראל, כביכול, אמר כחלון: "אין התראות למלחמה אבל יש מתח רב. אם תהיה התלקחות, היא תהיה בכמה חזיתות במקביל. תמיד טוב לנקות את הממ"ד או לפתוח את המקלט הציבורי. אנחנו צריכים להיות מוכנים תמיד".

בענייני משרדו, אמר שר האוצר כי בניגוד לפרסומים, לא צפויה הפחתה של מיסים בימים הקרובים. "כרגע אין הפחתת מיסים אבל אם תהיה אפשרות נפחית, בלי להיות מושפעים מלחץ תקשורתי. לא נוסיף מע"מ לקניות און ליין. אומרים שכולם בורחים מהמחיר למשתכן? בינתיים התור רק מתארך. צריך להבין שאנחנו מנהלים מלחמת עולם מול קבלנים שהרוויחו מיליונים מהזוגות הצעירים, אותם זוגות שאף אחד לא הסתכל עליהם 15 שנה. שמתי את הראש הפוליטי שלי על הפרויקט הכי קשה במדינה".

על העניינים הפוליטיים ובהם המאבקים בין בתי המשפט לממשלה, אמר השר: "שחיקת בית המשפט העליון לא טובה לאף אחד. צריך להגיע להסכמה בפסקת ההתגברות, אני ארים את ידי להסדרה כללית בין העליון לממשלה". לסיום נשאל כחלון מתי יכריז על מועמדותו לראשות הממשלה בבחירות הבאות, והשיב: "כרגע טוב לי באוצר ואני לא חושב על ראשות הממשלה".על חבירה לאורלי לוי שבולטת בסקרים האחרונים אמר כחלון: "צירוף של אורלי לוי לא רלוונטי, אני מאחל לה בהצלחה". צפו בראיון המלא.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12