הדיל אבו-סריס חזרה מהבריכה עם ילדיה הקטנים וכשנסעה בשדרות ירושלים ביפו נקלעה לעימות עם נהג אחר. הנהג יצא ממכוניתו, ירק עליה, תקף אותה ואיים עליה עם סכין: "טפו עלייך. איפה המשטרה? אני אדקור אותך", איים.

הבוקר שיחזרה אבו-סריס, "חזרתי עם הילדים מהבריכה, הייתי קצת לחוצה כי אני ארומתרפיסטית‏, מטפלת במקצועי, ולקוחה חיכתה לי לקחת את ההזמנה שלה. עמדתי ברמזור קצת לחוץ, שמתחלף מהר. יש הרבה לחץ, הרבה תנועה עליו, והייתי לחוצה להגיע. חיכיתי ברמזור בנתיב שלי, כשמישהי נכנסה וחתכה אותי. דפקתי כזה ברקס שהילדים עפו קדימה. ממש עוד שנייה בינה לביני לא היה עובר דף".

"צפרתי בשיא העצבים והיא הרימה לי אצבע משולשת, 'מי את בכלל'. כמו שנהגים כאן עושים - גם טועים וגם מרשים לעצמם. ראיתי את אח שלה יורד מהאוטו. לרגע לא קלטתי שזה אח שלה, לא הבנתי מי יורד. פתחתי את החלון כדי להבין מה הוא רוצה, הוא ניגש אליי וקלטתי שהוא מחזיק משהו חד ביד. מברג, מפתח, סכין - אני לא יודעת, הוא החזיק את זה כמעט עד סוף היד שלו ורק החלק החד מתוך היד. ראיתי את עצמי מתבוססת בתוך הדם של עצמי. חשבתי שהדבר האחרון שהילדים ייראו את זה אמא שלהם מתבוססת בשלולית דם".

הותקפה על ידי נהג זועם שאיים עליה בסכין (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
הנהג התוקף | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

מה הוא ניסה לעשות?
"החלון היה פתוח, הוא החזיק את המשהו החד ברעידה. ראיתי את הרעידה הזאת, בינו לבין הצוואר שלי לא היה מרחק. הוא היה באמוק, 'עוד שנייה אני דופק לך את זה'. החזקתי לו את היד ופתחתי את הדלת כדי להדוף אותו. ברגע שניסיתי להדוף אותו הוא משך לי את המטפחת מהראש. נשים דתיות יודעות מה זה למשוך מטפחת מהראש או חולצה, זאת אותה ההרגשה. הרגשתי במצב הכי משפיל שיכול להיות".

לא היו אנשים מסביב?
"אף אחד לא התקרב, אף אחד לא התערב לצערי. יצאתי מהמכונית והראתי לו שאני לא מפחדת. חשבתי על הילדים שלי שהיו במצוקה, אמרתי שאני הולכת להגן עליהם במצב הזה, גם אם זה עד הנשימה האחרונה שלי".

איך הילדים הגיבו בסיטואציה הזאת?
"הילדה גיבורה, היא כמוני, ישר התקשרה לאבא שלה בשיחת וידאו, ניסתה לתפוס אותו. היא נעלה את הדלת והחזיקה לאח שלה את היד, הרגיעה אותו. הילד היה ממש בהיסטריה, הוא בכה, היה חסר אונים במצב הזה. מילא אתה רוצה לתקוף אישה, אוקיי, אבל אתה רואה אמא לילדים, אתה לא עוצר רגע?".

הגשת תלונה במשטרה?
"כן, אבל באותו הלילה הוא כבר השתחרר. כמה שעות אחרי זה הוא כבר ישן במיטה שלו בלילה ובבוקר שתה את הקפה שלו, אז איך לא ימשיכו לקרות מקרים כאלה? אם הבחור הזה תקף אותי, הוא יתקוף גם נשים אחרות. כשסיפרתי את הסיפור הזה לעוד נשים הן סיפרו, 'כן זה קרה לי פעם בחניה, פעם בסופר'. היום אני לא מצפצפת, נותנת לכולם לעבור, לא רוצה להיכנס לתגרות עם אף אחד - אבל אני רוצה להגיד לנשים, תתלוננו. תעשו עם זה משהו".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת הדיווח אודות האירוע נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלה. נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".