אירוע תקיפה ושוד אלים התרחש ביום שישי האחרון בבת ים. ריבקי מלאכי בסך הכל ביקשה להעביר ערב רגוע בביתה כשלפתע כבה החשמל בבית. היא פתחה את דלת הכניסה כדי לבדוק את ארון החשמל ונקלעה לסרט אימה של ממש.

"התכרבלתי מול הטלוויזיה כשבסביבות השעה 21:00 נפל החשמל", תיארה מלאכי בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "חשבתי שזה קצת מוזר, הדוד לא דולק, ובכל זאת הלכתי לדלת. חייתי לבד, אני רגילה לזה ולא מפחדת מהחושך".

"הסתכלתי דרך העינית ולא ראיתי כלום כי היה חושך בחדר המדרגות", המשיכה מלאכי, "בשנייה שפתחתי את הדלת, אפילו לא פתחתי אותה לרווחה, ארבעה בחורים קפצו עליי. לקח לי רגע להבין שמשהו לא בסדר ומיד התחלתי לצרוח ולהיאבק, אפילו ניסיתי להרביץ. הבנתי שאין לי סיכוי, הם החזיקו לי את הרגליים וסתמו לי את האף והפה. לא כל כך הצלחתי לנשום, חשבתי שאני הולכת להתעלף".

השכנים לא שמעו את הצעקות?
"לא, כי מיד הם דחפו אותי לתוך הבית ושמו סלוטייפ סביב הפה שלי. הם צעקו עליי שאהיה בשקט אבל אני צרחתי, לא הקשבתי להם. הם ראו שאני מתנגדת והשכיבו אותי על השטיח בסלון. ראיתי אותם הופכים לי את הבית וחשבתי מה אני יכולה לעשות, מה האפשרויות שלי".

ניסית לדבר איתם?
"הם שאלו אותי איפה הכסף ואמרתי להם שאין כסף. הם שאלו 'איפה החבר שלך, מתי הוא מגיע?', עניתי להם 'זה לא עניינכם'. בכל פעם שצרחתי הם הגיעו אליי ונופפו באקדח מול הפנים שלי כדי שאבהל".

חלפה לך בראש המחשבה שזה עלול להסתיים רע מאוד?
"בהמשך כשהם הרימו אותי ולקחו אותי, ממש נבהלתי שזה יגיע לאונס. זה כבר הפחיד אותי ברמות. באיזשהו שלב הפסקתי להיאבק. ההיאבקות הייתה מתוך אינסטינקט ומתוך רצון שלא להיות הקורבן".

איך הסתיים האירוע?
"הם היו בתוך הבית קרוב לרבע שעה. שאלתי אותם, 'מה תעשו, תרצחו אותי? תהפכו את זה לזירת רצח?'. הם כפתו אותי ואמרו לי לא לזוז. ברגע שאחד השודדים, המפחידים שבהם, עזב אותי, צרחתי את חיי. הם לא הגיעו אליי והבנתי שהם עזבו. ירדתי כפותה וניסיתי לשחרר את הרגליים והידיים, הלכתי למטבח, לקחתי מספרים ופתחתי את עצמי. העלתי את השאלטר של החשמל והתקשרתי למשטרה".

עד כמה את מפחדת עכשיו? את סובלת מסיוטים?
"אני מפחדת, אבל אתמול אמרתי לבן הזוג שלי שייצא ושאשאר לבד בבית. אני לא מוכנה שזה יינצח אותי. אני בתהליך ארוך של התאוששות, אני עדיין קצת מנותקת ממה שבאמת קרה וכאילו רואה את זה מבחוץ".