הוארך מעצרו של שחקן הכדורגל מליגת העל, שחשוד בתאונת ה"פגע וברח" בלילה שבין ראשון לשני בשדרות רוקח שבתל אביב. בתיעוד ממקום האירוע נראו שני נערים רוכבים על אופניים חשמליים, כשלפתע פגע בהם רכב בעוצמה רבה. החשוד ברכב נטש את הזירה יחד עם חבר נוסף, והבוקר (שלישי) הוארך מעצרו. שני הנערים מטופלים כעת בבית החולים איכילוב שבתל אביב, כאשר אחד מהם פצוע קשה והשני בינוני.

"אפשר להגיד שאנחנו סגורים, יש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון ולחקור", מסביר קצין התנועה של מחזור תל אביב, סנ"צ דודו בוהדנה באולפן "חדשות הבוקר", "החשוד כרגע שומר על זכות השתיקה, עדיין לא הגענו לחקר האמת מבחינתנו. לצערנו הרב שני הנערים נפצעו קשה מאוד, המוטו העיקרי שלי זה לעניין בפגע וברח. ברגע שהתרחשה התאונה, תעצור, תטפל, תזעיק אותנו. זאת הבעיה העיקרית שלנו, אחר כך אנחנו יכולים להכניס את עניין השכרות".

לטענת עו"ד אלון שליכטר, פרקליטו של החשוד בתאונה, המשטרה בוחרת לנהל את המשפט דווקא בתקשורת, כך שכל תיק החקירה והעדויות מופיעות באמצעי המדיה. "בשלב הזה, מדובר פה בחשד לתאונת פגע וברח. הם לא יודעים להצביע בצורה חד משמעית שאכן מדובר במישהו שפגע וברח, יש להם איזשהן אינדיקציות שזה המצב".

"מרשי כרגע שומר על זכות השתיקה", הוסיף שליכטר, "מדובר בסופו של יום בנער נורמטיבי, דור ההמשך של הכדורגל הישראלי, בא ממשפחה נורמטיבית. אנחנו מוסרים החלמה מהירה לנפגעים. גם המשפחה של החשוד וגם החשוד עצמו במצב נפשי לא פשוט, זה אירוע קשה לשני הצדדים".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12