בזמן שכוכבית מרציאנו החנתה את רכבה בחניון במרכז ירושלים, ניגש אליה אדם שהציג את עצמו כשומר של החניון. הוא ביקש ממנה את המפתח על מנת שיוכל להזיז את רכבה בעת הצורך וכשהלכה גנב את מכוניתה והסתלק מהמקום. הבוקר (שני) היא סיפרה ב"חדשות הבוקר" את השתלשלות האירועים.

"בשעה 21:00 בערב נכנסתי לחניון וקיבל את פניי בחור שכיוון אותי לאן להיכנס ואמר שהחניון מלא. הוא מצא לי חנייה וחיכה לי שאצא, לקח ממני את המפתחות ולאחר שביקשתי ממנו לשלם הוא ענה לי שאין צורך ושאפשר אח"כ", סיפרה מרציאנו על רגעי המפגש הראשונים עם מי שעתיד לגנוב את רכבה. "בצילומים של המשטרה ראו שהתלבטתי. זה חניון שאני מכירה ויש שם שומר בבוטקה, אבל קיבלתי הרגשה מאותו אדם שהוא חלק מהעובדים".

כשנכנסת לחניון השומר היה בבוטקה?
"הוא נמצא כמה מטרים מלפנים וצריך להתקדם אליו. הוא לבש ג'ינס וסווטשירט עם כובע ומסכה, בדיעבד מסתבר כדי שלא יזהו אותו. היה שם עוד בחור שהסתובב איתו ושיתף פעולה. הם הסתובבו בחניון וחיפשו קורבן, ואני נפלתי לרוע מזלי". 

התחזה לשומר בחניון וגנב רכב (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1)
צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1

אחרי כמה זמן גילית שהרכב לא שם?
"חזרתי בערך באחת בלילה וראיתי שאין רכב. אני יודעת שזה נהוג למסור את המפתחות לשומר ואין צורך להיבהל, אבל כשעשינו חיפוש הרכב לא נמצא. הלב רעד, הגוף לא תיפקד, התקשרנו לבעל המקום והוא אמר שאין לו שום עובד ערבי והוא עובד לבד. שם הבנתי שעקצו אותי ושהבחור שפגשתי התחזה. הוציאו את הצילומים וראו שהוא הסתובב שם לפני ואחרי שהגעתי. לאוטו היה ביטוח ואני מקווה שיהיה עימנו חסד ונמצא אותו"

תגובת המשטרה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה החקירה שנמצאת בראשיתה. נמשיך לחקור את המקרה הנוכחי ביסודיות במטרה למצות את הדין עם החשוד בנעשה".