שעות אחרי פיגוע הירי בצומת בית הערבה שבו נרצח אילן גנלס ז"ל, אירע פיגוע ירי נוסף ליד היישוב מגדלים שבשומרון. מחבלים ירו מטווח אפס על משפחת אבן צור שנסעה במכוניתה בקרבת מקום. בנס, בני המשפחה סבלו מפגיעות קלות בלבד.

"זה מטורף לגמרי, לאט לאט אנחנו מעכלים את האירוע הזה", סיפר אב המשפחה, אבנר אבן צור, הבוקר. "זה היה בלתי נתפס לחלוטין. רכב חולף ריסס אותנו ללא רחם, ארבעה כדורים מטווח אפס. בחסדי השם העצומים, יצאנו ללא פגע - חוץ משריטה קלה על היד של אשתי בגלל זכוכית. זה מצב פסיכי לחלוטין".

"אני נהגתי, אשתי הייתה לידי ושלושת הילדים ישבו מאחורה: ילד בן שש, ילד בן ארבע וילד בן שלושה חודשים. אחרי כפר עקרבה, לכיוון מגדלים, יש ישורת. פתאום שמעתי בום, חשבתי שזה פנצ'ר בגלגל", שיחזר אבן צור, "שנייה אחרי זה קלטתי רכב צמוד אליי, מכוון אליי רובה M16 מטווח של 50 סנטימטרים".

"הכדור הראשון פגע בצד הילדים, במושב האחורי. לא חדר את הדלת. הכדור השני עבר את הדלת, שפשף לי את הכתף והשאיר לי סימן. הוא המשיך לדלת מהצד השני ונתקע שמה. האירוע נמשך כמה שניות. נתתי גז, המשכתי קדימה וברוך השם יצאנו ללא פגע. זו מציאות שקשה לעכל. אחרי יומיים אתה מתחיל להבין את גודל האירוע וגודל המצב. אני רוצה לנצל את הבמה הזאת להגיד: צריך להתייחס לאירוע הזה".