בזמן שהמשטרה חוקרת מי הפיץ את סרטון העירום של עדן בן זקן, הדיון בנושא מתחמם. הבוקר (שני) התראיינה מגישת הטלוויזיה והרדיו שרון פרי, שחוותה אירוע דומה, ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. מניסיונה, הסבירה פרי שהתחושה הקשה שבה נמצאת בוודאי הזמרת, תעבור במשך הזמן והיא תתגבר על החוויה המביכה.

"עדן צריכה להיות חזקה ולעבור הלאה, להמשיך לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב, לפוצץ את קיסריה והיכל מנורה. אין דרך אחרת לעבור את זה". בתשובה לשאלה של ניב רסקין, האם יזכרו לזמרת את המקרה, ענתה פרי: "בטווח הארוך היא לא מבינה כמה טוב זה יעשה לה. לי זה עשה רק טוב ואין לי שום בעיה להגיד את זה. יש פה רוב שפוי שיעמוד מאחוריה ויתמוך בה, וכל האנשים הקטנים שעוקצים יעלמו".

בתגובה לדברים של פרי אמרה בשידור דנה גרוצקי כי: "אני לא יודעת אם זו בחירת מילים נכונה לומר שזה יעשה לה טוב. מה שכן, העובדה ששמים במודעות את זה שהעברה והפצה של הסרטונים הללו בוואטסאפ זו עבירה פלילית, היא דבר חיובי". עורך דינה של הזמרת הגיב גם הוא ואמר: "להגיד על קורבן עבירת מין פלילית שזה יעשה לה טוב זו אמירה שאני סולד ממנה". בהמשך ניסתה פרי להסביר את דבריה. צפו בקטע המלא.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12