טיול שגרתי לגינת הכלבים בשכונה הסתיים בפציעה חמורה של כלב ובעליו, שנזקקו לטיפול רפואי. אריאל אריאב וכלבו סקייפ הותקפו באכזריות על ידי כלבת פיטבול מסוכנת בעת שהסתובבה עם הדוג-ווקר ללא מחסום פה.

"זה היה בטיול אחר הצהריים לגינת הכלבים. אני מכיר את הכלבה הזאת מהשכונה, אנחנו יודעים שהיא מסוכנת", סיפר אריאב, "היא הייתה עם דוג-ווקר שלא זיהיתי. כשהתקרבתי לגינה עם סקייפ היא זינקה עלינו משום מקום. היא הייתה בלי מחסום, אפילו שהיא חייבת להיות. היא ננעלה על הרגל של סקייפ ולא היה אפשר לעצור אותה".

"ניסיתי להפריד ביניהם, אבל זה לא כל כך הצליח. גם הדוג-ווקר לא ממש ידע מה לעשות, הוא הצליף בה עם השקיות של השקי קקי אבל שום דבר לא עזר. הבעלים היו בחופשה, זה דוג-ווקר שיוצא איתה פעם ראשונה או שנייה. הוא דיבר בטלפון, בכלל לא ראה שכל זה קרה. רק כשהתחלתי לצעוק הוא שם לב".

כלב ובעליו הותקפו על ידי כלבת פיטבול ונפצעו (צילום: מתוך "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", קשת12)
סקייפ הפצוע והחבוש | צילום: מתוך "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", קשת12

כמה זמן נמשכה התקיפה?
"הכלבה הייתה נעולה על סקייפ שלוש דקות. עד עכשיו אני שומע את הנביחות שלו. סקייפ עבר ניתוח בן שעה ברגל, הוא מקבל עכשיו אנטיביוטיקה, כדורי הרגעה וכדורים נגד כאבים. הוא מאוד פוחד, נצמד אליי כל הזמן, גם כשמגיעים אורחים שהוא מכיר".

איפה אתה נפצעת?
"ננשכתי ביד והשתפשפתי ברגליים ובידיים כי הפיטבולית גררה אותנו על המדרכה".

כלב ובעליו הותקפו על ידי כלבת פיטבול ונפצעו (צילום: מתוך "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", קשת12)
הפציעות ביד מהן סבל אריאל אריאב בעקבות התקיפה | צילום: מתוך "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", קשת12

אתה לא רוצה להתלונן עליה כדי שלא ישימו אותה בהסגר.
"כלבים שמגיעים להסגר הם אומללים, הם סגורים בתוך כלוב עשרה ימים. אני לא מבין בשביל מה, זה עונש לכלבה אבל היא לא תבין את זה. מי שצריך לקבל את העונש זה הבעלים. כשהבעלים נותנים לדוג-ווקר לצאת עם כלב, שיסבירו לו שישים מחסום פה ושיסגור את השערים. אם השערים של הגינה היו סגורים, זה לא היה קורה".

הבעלים התנצל בפנייך?
"הוא התקשר להתנצל ושילם את עלות הניתוח, קרוב ל-2,500 שקל".