סוכן הנסיעות גל בורשטיין חשוד כי חייב כרטיסי אשראי של לקוחות שהזמינו ממנו חבילות נופש על חופשות של לקוחות אחרים, וגרף לכאורה את הכסף שאותם הלקוחות שילמו לכיסו, כך פורסם לראשונה בחדשות 12. בורשטיין נחקר בשנת 2016 בחשד לעבירות דומות, אבל פתח סוכנות נסיעות חדשה בשם "וובוזלה ספורט" ולפי החשד חזר להונות את לקוחותיו.

מולי גורן מתל אביב פרסם פוסט בפייסבוק בו טען כי נעקץ על ידי בורשטיין. גורן סיפר ב"חדשות הבוקר" שגילה בפירוט החיובים בכרטיס האשראי שלו תשלומים גדולים שלא הוא ביצע: "ביוני וביולי הזמנו טיסות דרכו, אשתי ואני. אשתי הייתה אמורה לנסוע עם שלוש חברות לונציה. חברה התקשרה אליה ב-13 באוגוסט ואמרה לה, 'לכי תבדקי את הכרטיס אשראי שלך, הוא עקץ אותי ב-13 אלף שקלים'. אשתי אמרה לי, 'לך תבדוק את החשבון', וחשכו עיניי. הבחור עקץ אותנו ב-45 אלף שקלים. הוא ביצע 13 הזמנות נופש לאנשים שאני לא יודע מי הם".

בעצם, אתה מימנת 13 חופשות לאחרים.
"הוא השתמש בכרטיס שלי לממן 13 חופשות. בנוסף, היות והוא רכש את האמון של אשתי, הוא אמר לה: 'תשמעי, יש לי בעיה קטנה בסליקה, תעבירי לי את הכסף בביט'. היא העבירה לו 2600 שקלים עבור מלון. כשגילינו את כל העניין הזה הלכנו לבדוק אם ההזמנה קיימת בכלל. פניתי למלון והמלון אמר, 'שמע, הכרטיס אשראי בוטל, ביטלנו לך את ההזמנה'. מזל שהיא לא נסעה, היא הייתה מגיעה לונציה ב-12 בלילה ומגלה שאין לה חדר".

אתי עמרן היא לקוחה נוספת שנעקצה לפי החשד על ידי בורשטיין. "לפני שנה רכשתי מבורשטיין חבילת נופש לקפריסין הטורקית. הוא מפרסם חופשות במחירים מאוד מפתים והוא ביקש שאכנס לדף הפייסבוק שלו לראות את ההמלצות של האנשים שיצאו דרכו. באמת היו שם תגובות שלא משאירות מקום לספק לסגור איתו. אמרתי, איתו אני נוסעת, האמנתי בו בכל ליבי. סגרנו איתו עסקה על סך 10 אלף שקלים".

מתי גילית שמשהו לא בסדר?
"פתאום אנחנו רואים עוד ועוד הורדות, עוד לפני בכלל שנסענו. פתאום 2700, ועוד 2500, לחברות טיסה שבכלל לא הכרנו. התקשרתי אליו, הוא ענה לי בכל הזדמנות ואמר, 'תקשיבי, הייתה פה איזושהי טעות, אל תדאגי, את תראי זיכוי, הכל בסדר, אני מסדר את הכל'. שום דבר לא הסתדר, התשלומים המשיכו לרדת, 1200 פה, 800 פה. התחלתי להבין שיש איזושהי בעיה ואמרתי לבעלי שכדאי לחסום את הכרטיס. כשהגענו לקפריסין הטורקית גילינו שאין לנו חדר על שמנו".

עיתונאית חדשות 12 אדוה דדון סיפרה כי זו לא הפעם הראשונה שבורשטיין מואשם במעשי מרמה: "הייתה נגדו חקירת משטרה על עבירות מרמה והנה, שנה וחצי אחרי, בשיא עונת הקיץ ועונת התיירות, העוקץ הזה קורה שוב. מה התחכום פה ולמה זה משתלם? ברגע שמישהו חוגג לך על הכרטיס אשראי אתה תתקשר לחברת האשראי, תדווח על זה וכנראה שיבטלו לך את העסקה. הוא קיבל כספים במזומן, לא ברור מה הוא עשה עם הכספים האלה אבל הוא שילם בכרטיסי אשראי של אנשים עבור אנשים אחרים ואז הם קיבלו את הכסף שלהם, הוא קיבל כסף לעצמו והמשיך להתנהל כאילו הכל כרגיל".

דדון חשפה שיחת טלפון שבו נשמע בורשטיין מאיים על אחד הלקוחות שלו שלפי החשד נעקץ על ידו: "תקשיב לי עד הסוף. אתה לא מתבייש, יא חתיכת כלב? טיסה שעולה 1400 שקל, בגלל שאמרת לנו שאין לך כסף, באנו לקראתכם והבאנו לכם את זה ב-1000 שקל. עסק שבא עם כוונות טובות לבן שלך שעבר חרם בביה"ס לטענתך. אני בן אדם רגוע, אני בן אדם שאוהב אנשים, עכשיו תקשיב לי טוב, יא חתיכת מניאק, אם לא תתנצל תוך 48 שעות אני הולך לשים את כל הכסף שלי אול-אין על המשפחה שלך. אנחנו ניקח חוקרים פרטיים עד שאני אבין אם אתה שקרן או לא. אם אדע שאתה שקרן אתה תופיע במהדורה המרכזית של ערוץ 12 ביום שישי, הבנת? יא חתיכת חצוף".

תגובת גל בורשטיין: "לוובוזלה ספורט, ולמקרה הזה ספציפית, אין שום קשר לשמועות והמקרים שקרו והפיצו עליי בעבר. מרגע שהבינו שאני חלק מזה מנסים לפגוע בעסק באופן ישיר. נכוותי בעבר וגם עשיתי טעויות, לקחתי על עצמי את היום הזה כדי להרגיע את אלה שאמורים לטוס בעתיד".

תגובת משטרת ישראל: "בניגוד לנטען, עם קבלת התלונה בשבוע שעבר, נפתחה חקירה במשטרה שעודנה מתנהלת בימים אלה. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות אולם נציין כי יתר התלונות נחקרות אף הן. במשטרה ימשיכו בביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות ביסודיות במטרה למצות את הדין עם החשוד במעשה ולהגיע לחקר האמת".