שלושת הנערים בגילאי 15-17 מאזור השרון שתועדו כשהם שודדים באלימות את הקשישה רלי שמש ללא כל סיבה באמצע הרחוב בכפר סבא נעצרו. עורך הדין ג'קי סגרון המייצג את החשוד המרכזי במעשה הגיע לאולפן "חדשות הבוקר" (ה') ונשאל על ידי ניב רסקין וכתבת הפלילים עדי מאירי איך מסבירים הורי הנער את המעשה של בנם. 

"ההורים שלהם שבורים", התייחס עורך הדין להורי השלושה בכלל ולאלו של הלקוח שלו בפרט. "האמא אומרת הבן פשוט אידיוט, אני לא מבינה למה הוא עשה את זה. מדובר באנשים נורמטיביים, אלה לא הורים שגידלו את הילדים שלהם לדבר הזה. חרב עליהם עולמם".

על ההסברים שסיפק הנער עצמו אמר עורך הדין: "הנער לא יודע להסביר מה גרם לו לעשות את זה. שאלתי למה והוא אמר לי בדמעות אני לא יודע. אין לו עבר אלים, הוא תלמיד למופת, זו הסתבכות ראשונה שלו. הוא שבור, בוכה ומצטער".

הקורבן בסיפור היא כאמור אותה קשישה שהותקפה, רלי שמש שהתראיינה לתוכנית וסיפרה: "הייתי רוצה לראות את התגובה של המשפחות שלהם. יש לי נכדים בגיל של הנערים ואני לא יכולה לדמיין שהם יעשו את זה. הילדים שלי המומים. בעלי שהיה קצין משטרה נפטר לפני חודש וחצי ועכשיו לכאב הנפשי הצטרף כאב פיזי. אני רגילה לצאת החוצה לעניינים שלי אבל עכשיו אני מביטה לצדדים בחשש".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12