כ-50 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו איתנו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התכנית השנייה של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 1,470 אנשים מעיר הבירה שלנו - ירושלים ו-203 מהשחקנים היו ברמנים ומלצרים שניסו לשמור על המיליון. מבין כל הערים שמהם שיחקו איתנו הערב, שתי קרייות נמצאות בחמישייה הפותחת - כל הכבוד לקריית מלאכי ולזוכה הגדולה במקום הראשון הערב - קריית טבעון. כמו כן, לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים, הערב, המין היפה הוא גם המין החכם מאחר והנשים הגיעו לציון גבוה יותר מאשר הגברים. בנוסף, לאחר שקלול התוצאות, 25 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! מתוכם תשעה שחקנים כבר גילו שהם הזוכים הגדולים באייפד 2:

1. גל זהר
2. ענת בן ארי
3. שמעון איפרח
4. שירן עזריה
5. יוסי עבדוש
6. אבי ברונשטיין
7. אוהד ילוז
8. מיטל בכר
9. עדי קרצו

שימו לב, הרשימה המלאה תפורסם בקרוב.

מבין עשרות אלפי השחקנים, היה אחד שהצליח לגבור על כולם ולהיות במקום הראשון. אלירז שדה וארז טל התקשרו אליו מהאולפן המיוחד אך לצערו הרב, ולאחר מספר רב של ניסיונות, המקום הראשון לא היה זמין.

הפרסים הנחשקים לזוכים (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
רוצים גם אייפד 2? כנסו להתאמן! | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון
לכן, לפי התקנון, השחקן שהגיע למקום השני מקבל את ההזדמנות לשחק על חצי מיליון שקלים וניר כהן מרמת גן זכה לטלפון המיוחל מארז טל ואלירז שדה וקיבל חצי מיליון שקלים וכל מה שהיה עליו לעשות הוא לשמור עליהם.

בשאלה הראשונה הוצגו בפניו ארבע תשובות: בממשלה, בבית המשפט העליון, על מגילת העצמאות, בלהקת הכל עובר חביבי. השאלה הראשונה הייתה "איפה יש יותר נשים?". אחרי התלבטות קלה, ניר החליט לפצל ולשים 300 אלף ש"ח על "בית משפט" ו-200 אלף ש"ח על "הממשלה". למזלו הפיצול היה נחוץ מאחר והתשובה הנכונה הייתה בית המשפט עליון.

התשובות לשאלה השנייה היו: מייקל ג'ורדון, טייגר וודס, רוזה פדרר, דייגו מארדונה. השאלה הייתה: "מי הספורטאי הראשון שהרוויח יותר ממיליארד דולר מעיסוקו בספורט?". בתחילה פיצל ניר בין מייקל ג'ורדון וטייגר וודס אך בשניה האחרונה החליט לשים את כל הכסף על טייגר וודס. ההחלטה הפזיזה הייתה מוצלחת מאחר והתשובה הייתה טייגר וודס.

התשובות לשאלה השלישית היו: אוסם, עלית, תנובה, שטראוס והשאלה הייתה: "איזו חברה נוסדה קודם?". ניר התלבט והחליט לפצל את הכסף ולשים 225 אלף ש"ח על תנובה ואת השאר על אוסם. התשובה הנכונה הייתה תנובה וניר הצליח לשמור על 225 אלף ש"ח.
התשובות לשאלה הרביעית היו: סיפור הפרברים, בן חור, שר הטבעות - שיבת המלך, נער החידות ממובבי. השאלה הרביעית הייתה: "איזה סרט זכה בפחות פרסי אוסקר?". ניר התלבט והחליט לבסוף לשים את כל הכסף על "סיפור הפרברים". אך לצערו התשובה הנכונה הייתה נער החידות ממומבאי וניר לא הצליח לשמור על חצי מיליון השקלים והפסיד את כל הכסף.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת