אין תמונה
מוכנים לקבל את המיליון?

מכירים את זה שאתם יושבים מול משחק טלוויזיה וחושבים לעצמכם שאם אתה הייתם שם, במקום המתמודדים, הייתם לוקחים את כל הקופה? עכשיו אפשר להפסיק לפנטז. מחר יושק משחק הטלוויזיה "אל תפיל את המיליון" בו שני מתמודדים מקבלים מיליון ש"ח במזומן וכל שעליהם לעשות הוא לשמור עליהם, או לפחות על חלק מהם, עד סוף הסיבוב. אין גלגלי הצלה, אין תחנות יציאה, רק הרבה חבילות של מזומנים שכדאי מאוד שלא יפלו על תשובות לא נכונות.

אז למה להפסיק לפנטז? כי במשחק הזה גם אתם יכולים להשתתף! כאן בmako מתקיים משחק אינטרנטי אשר מתרחש במקביל לשידור. בתחילת המשחק מקבלים מיליון שקלים וירטואליים ומשחקים איתם על אותן השאלות ובאותו הזמן בדיוק. הגולש המוביל במשחק האינטרנטי אף יזכה לעלות למשחק בטלוויזיה בשידור חי, ויקבל הזדמנות לזכות בכסף אמיתי.

איך עושים את זה? למשחק ניתן להירשם כבר עכשיו. היכנסו לעמוד המשחק אשר נמצא כאן, לחצו על כפתור "הרשמה" והכניסו את כל הפרטים אשר תתבקשו. כעת ניתן לסגור את החלון וכאשר תחזרו לשחק בשעת השידור פרטיכם כבר יהיו במשחק. כדי שלא תגידו שלא הבנתם את המשחק, אתם כבר מוזמנים לשחק בגרסה מלאה של המשחק ללא צורך בשידור או ברישום על מנת שתוכלו להתאמן.

אז הנה שוב הסבר ההרשמה והמשחק בכמה צעדים פשוטים:

1) נכנסים לעמוד המשחק ולוחצים על כפתור "הרשמה".

אין תמונה
לחץ "התחל משחק"

2) ממלאים את הפרטים האישיים וכשמסיימים לוחצים על "אישור" וסוגרים את החלון. כשעה לפני תחילת השידור יהפוך כפתור "התחל משחק" לאדום וניתן יהיה להיכנס למשחק

אין תמונה
הזינו את הפרטים האישיים

המשחק עצמו יתחיל בשעת שידור התכנית בימי רביעי ושישי ב-21:00. בפעם הבאה שתבואו למשחק פרטיכם האישיים כבר יהיו שמורים במערכת. אם הינכם רוצים להשלים או לשנות פרטים אתם יכולים להיכנס למערכת הרישום על ידי לחיצה על הכפתור "הרשמה" במסך הראשי או "השלם סטטיסטיקה" הנמצא בחלקו השמאלי התחתון אחרי שכבר נכנסתם למשחק.

רוצים לשחק כבר עכשיו ולהתאמן לקראת המשחק האמיתי? היכנסו לגרסה המלאה ותוכלו ללמוד את המשחק ולשחק להנאתכם.

שימו לב! למשחק שתי גרסאות כאשר אתם משחקים מול התכנית ודאו כי אתם בעמוד משחק האונליין. כאשר אתם מעוניינים לשחק להנאתכם מול המחשב ודאו כי אתם בעמוד משחק ה-24/7

אל תפיל את המיליון, רביעי ושישי, 21:00 ערוץ 2 קשת וכמשחק מול מסך כאן באתר mako