למעלה מ-50 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התוכנית התשיעית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 814 שחקנים מכפר סבא, 311 מהשחקנים הערב היו מעיר הולדתו של משה פרץ, טבריה, 387 מהשחקנים היו גמלאים, ו-5,070 תלמידים ניסו לא להפיל את המיליון.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים מלחמת המינים ממשיכה להיות מותחת והמין הנשי שומר על הפסגה שבוע שני ברציפות.  כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו תשעת הזוכים המאושרים באייפד 2:

אל תפיל את המיליון גם באייפד (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
ברכות לזוכים באייפד 2 | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון
1. דודי פרץ
2. שלי אברגיל
3. סמדר יוסף
4. טליה בניטה
5. רועי משה
6. שרית חייט
7. פרדי קונס
8. אורן יאנוס
9. נופר שיפר
10. עדי ריטבלט

ובמקום הראשון...

בסוף הערב, רק אחד מכם, משה אלגזי מבנימינה, הצליח לגבור על כל עשרות אלפי הגולשים, לענות נכונה הכי מהר ולעלות לשחק עם ארז טל ואלירז שדה על חצי מיליון שקלים.

בשאלה הראשונה הוצגו בפני משה ארבע תשובות: דודו אהרון, משה פרץ, קובי פרץ או עומר אדם. השאלה הייתה"מי הופיע קודם באמפי קיסריה" משה החליט לשים את כל הכסף על התשובה קובי פרץ בבטחון מלא והוא צדק והמשיך לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השנייה הוצגו בפניו ארבע תשוות: זיגמונד פרויד, אלברט איינשטיין, פרנץ קפקא או צ'ארלי צ'אפלין. השאלה הייתה "מי לא היה יהודי?". משה התלבט מעט אך לבסוף שם את כל הכסף על צ'רלי צ'אפלין והוא צדק והמשיך לשאלה השלישית עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניו ארבע תשובות: שעון מחוגים, מד חום, מצפן או משקפת. השאלה הייתה "מה הומצא קודם?". משה התלבט והתייעץ עם חבריו בבית והחליט לפצל את הכסף אך ברגע האחרון החליט לשים את כל הכסף על "מצפן". למזלו הוא צדק והמשיך לשאלה הרביעית עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה הרביעית הוצגו בפני משה התשובות הבאות: הגימלאים, צומת, ישראל בעלייה או יהדות התורה. השאלה הייתה: "איזו מפלגה מנתה בשיאה יותר חברי כנסת?". משה החליט לפצל את הכסף בין "ישראל בעלייה" ו"צומת" ולמזלו התשובה הנכונה הייתה "צומת" והוא המשיך עם 250 אלף שקלים לשאלה החמישית והאחרונה.

בשאלה החמישית והאחרונה הוצגו בפניו ארבע תשובות: הרב הבצאי הראשי, דובר צה"ל, המזכיר הצבאי של רה"מ או מח"ט צנחנים. השאלה האחרונה הייתה: "למי יש דרגה גבוהה יותר?". משה החליט לפצל את הכסף אך בשנייה האחרונה החליט לשים את כל הכסף על "המזכיר הצבאי של רה"מ".

התשובה אכן הייתה נכונה ומשה אלגזי זכה בזכייה הכי גדולה שהייתה אי פעם לגולש מהבית עם סכום שיא של 250 אלף ש"ח. צפו ברגע הזכייה חסרת התקדים! מזל טוב משה אלגזי!

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי, אחרי אולפן שישי