פיני סלוק נפגש לדייט עם אנה ארונוב בפרק האחרון של "לאהוב את אנה" (קשת 12), וכבר מההתחלה התברר שהשניים מכירים שנים אחורה. אנה עשתה את הסוויצ', פיני הביא את הירקות ובדקות הראשונות נראה שהקליק מתחיל להתגבש לכימיה משעשעת. אלא שאז פיני הציע את הגג שלו בתור לוקיישן לצילום, ואנה, שהעלתה מיד את החומות, הפכה מזאת שכולנו אוהבים לאנה ארונוב - רקדנית מול מצלמות (כאילו שהן לא מתעדות הכל גם ככה). בזאת הסתיים הדייט, ואת הבחירה שלה נגלה רק בפרק הבא.

View this post on Instagram

לאהוב את אנה ❤️ אנה לפני הכל - אני אוהב אותך. לא רק כי נתת זכיתי להשתתף בחוויה מרגשת שהייתה הרפתקה של ממש אלא בעיקר אוהב אותך בתור בן אדם חרוצה, חכמה, חמה ופראית יצירתית, שובבה, מלאת אנרגיה וקסם אישי. לאורך כל הדייט את היית שמה מולי לא התדמית ולא המסכה ולא נעליים ולא דוגמנית אישיות מסקרנת זה כל מה שראיתי מולי. שביקשתי לצלם אותך אין ספק יצאתי וודי אלן במין קטע של קיטש... מתנצל, לא התכוונתי להזכיר לך נשכחות או להעלות משקעים אבל חשבת אולי לרגע שזה לא היה עבורך...? אולי זה היה עבורי...? אולי סיקרן אותי לראות אותך באותו רגע של דייט דרך העיסוק שעושה לי אושר ומראה לי אמת # נו האמת זה היה עבור שנינו... כל מה שביקשתי זה להראות לך בתמונה אותנו עושים ביחד יצירה של רגשות עם אורות ותנועה אז יצרתי כמה תמונות שלך לבדך מתבטא ורוקדת מייצרת מציאות באור מתנועה מתמדת מבטאת את עצמך מבטאת את הנשמה לא דוגמנית, לא שחקנית אנא נו אנהההההה הילדה שבפנים הקטנה. ואחרי כמה רגעים ביקשתי ממך לצייר עיגולים ובאורך פלא העיגול יצא חצי חסר, כמהה, ערוך, להתמלא. אז השארתי את המצלמה על החצובה עם טיימר בחשיפה ארוכה ונכנסתי לתמונה לייצר לך כרקע עיגול גדול כתמיכה לנסות להראות מטאפורית את הפוטנציטל שבחיבור לא דייט, לא ״צילומים״, לא מבחן, זה היה פיור פיור פאן (הופה יצא לי אינגליש... ��❤️)

A post shared by Moses Pini Siluk (@mosessiluk) on

בינתיים, פיני ראה את העל המסך את הצד של אנה, והחליט להגיב בפוסט ארוך שמתאר את החוויה דרך העיניים שלו: "אנה לפני הכל - אני אוהב אותך", הוא פתח את הפוסט: "בעיקר אוהב אותך בתור בן אדם. לאורך כל הדייט את היית שמה מולי, לא התדמית, ולא המסכה, ולא נעליים, ולא דוגמנית, אישיות מסקרנת זה מה שראיתי מולי. כשביקשתי לצלם אותך, אין ספק שיצאתי וודי אלן במן קטע של קיטש. מתנצל, לא התכוונתי להזכיר לך נשכחות או להעלות משקעים. אבל חשבת לרגע שאולי זה לא היה עבורך, אולי זה היה עבורי?".

בהמשך תיאר פיני את חווית הצילום מהזווית שלו, וחתם את הפוסט בכך שהיה לו "פיור פאן". לכו תדעו, אולי זה עדיין לא מאוחר. אל תפספסו את הפרק הבא של "לאהוב את אנה", שמשודרת בקשת 12.

"לאהוב את אנה": משודרת בקשת, ערוץ 12