אחרי שעברה 12 דייטים ראשונים, אנה ארונוב בחרה בסך הכל בארבעה גברים שיצאו איתה לדייט השני והמכריע. בפרק האחרון של "לאהוב את אנה" (הערב ב-21:35, ערוץ 12) היא צמצמה את הבחירה עוד יותר: דוד פורטל או אייל אלגבי, אחד מהם יהיה האחד שיכבוש את הלב שלה. רגע לפני שאנחנו מגלים אצל מי נגמר חיפוש האהבה שלה, בדקנו את ההתאמה שלהם לאנה. ויאללה התחלנו.

איפה גרים?

דוד פורטל –
אופקים. אנחנו לא בדיוק יודעים איך אנה תוכל להתמודד עם קשר ממרחק שכזה, בכל זאת, כבר שמענו עד כמה קשה לה לחיות במושב גנות, שלהזכירכם נמצא במרחק יריקה מהעיר הגדולה. אז להדרים כמה עשרות קילומטרים ולחיות ביישוב? אנחנו בספק אם זה הסטייל של אנה. אבל היי דוד, תמיד נשמח לראות אותך מתמודד לראשות העיר בתל אביב.

אייל אלגבי –
תל אביב, קל"ב. על פניו, המיקום המושלם, אבל אם נסתכל מזווית טיפה אחרת, נוכל להגיד שהמטרה של אנה כאן היתה להרחיב אופקים, ולא להתקבע בטייפ המוכר של הבועה התל אביבית. טוב נו, לפחות הם קרובים.

המכנה המשותף

דוד פורטל –
שיפוטיות. כבר בדייט הראשון, כשדוד אתגר את אנה עם מטווח קליל לשקיעה, הוא סיפר לה על שגרת הדייטים שלו בשנתיים האחרונות, שלא בדיוק התקדמה כמתוכנן. הוא גם הודה שכבר בדקות הראשונות, ואפילו לפני הדייט, הוא מבין אם הבחורה מתאימה לו או לא. משהו שאנה למדה להכיר גם בעצמה, ולהתמודד עם העובדה שלפעמים פשוט צריך לתת צ'אנס. אחרת איך היא הייתה מכירה את דוד שלנו?

אייל אלגבי –
תחרותיות. כבר מהדקות הראשונות של הדייט, אפשר היה להרגיש במתח בין השניים, ולא אנחנו לא מתכוונים רק לכימיה ביניהם אלא לתחרות הלא כל כך סמויה כשמשחק הבאולינג התחיל. אייל לא התכוון לתת לאנה לנצח והתחיל עם היד על העליונה, אבל כנראה שהוא לא שמע שתחרות פלוס אנה שווה ניצחון, והפסיד במשחק. לכו תדעו, אמנם בקרב הזה הוא הפסיד, אבל מה בנוגע למלחמה כולה?

ה-פדיחה

דוד פורטל –
למקרה שלא ידעתם, דוד נכנס לרשימת הרווקים הנחשקים של mako, שם הבהיר מה המשפט שיגרום לו לפסול בחורה: "אני לא מאמינה באלוהים". אמ;לצ: אנה היא בחורה אתאיסטית, לכן לא מפתיע שהמשפט הזה בלבד הקפיץ לה נורה אדומה. בדייט השני דוד אמנם כיבה את הנורה הקופצנית, וסיפק לאנה את התשובה שחיפשה, אבל אין ספק שלדקות ספורות נוצרה כאן סיטואציה לא נוחה במיוחד. שרימפס, מישהו?

אייל אלגבי –
הפקק, אוי הפקק. לא נעים לנו להעלות נשכחות מהאוב, בכל זאת, אייל פיצה על הפדיחה כבר בדייט השני, אבל אם לא אנחנו אז מי? כנראה שסף ההתרגשות של הבחור היה יחסית גבוה בדייט הראשון (מן הסתם, אנה ארונוב), וכשבא לפתוח את בקבוק הסנסר שהביא מבעוד מועד, איכשהו, בטעות, הפקק נשבר. אם זה היה כל אחד אחר היינו סולחים בקלות, אבל כשאתה מגיע מתחום המסעדנות, העיניים שלנו קצת עליך. 

הפלירט המנצח

דוד פורטל 
היא: "אז למה אני?"
הוא: "יפהפייה, ככל הנראה גמישה, פלפלית אמיתית"
היא:

אייל אלגבי 
היא: "אני קמה בחמש וחצי בבוקר"
הוא: "אל תעירי אותי כפרה"
היא:

אנה בשיחה עם הפסיכולוג על הדייט עם דניאל (צילום: לאהוב את אנה, שידורי קשת)
במי אנה ארונוב תבחר? | צילום: לאהוב את אנה, שידורי קשת

רגע השיא

דוד פורטל 
אמנם מטווח הוא לגמרי שיא שעומד בפני עצמו, אבל ההייליט האמיתי הגיע דווקא בדייט השני, כשדוד הגיע לבדיקת מערכות אצל החברה הכי טובה, עדי עיני. שיחה של שתי דקות, לחיים קטן על כוס יין לבן, והבחור עבר את מבחן הרושם הראשוני. עכשיו רק נשאר לראות מה ההורים יגידו.

אייל אלגבי –
גם השיא של אייל הגיע בדייט השני, אחרי שחשף בפני אנה סיפור אישי עם מוסר השכל אופטימי, שהוציא אותו מיד מרשימת אנשי החושך. ומה עושים כשהאור סוף סוף מגיע? מבקשים מההפקה לכבות את הפלאש של המצלמות, כי גם ככה מואר פה מדי. מה לא עושים בשביל קצת פרטיות עם האור שלך.

דוד או אייל? ההחלטה נמצאת בידיים של אנה. צפו בפרק הקרוב של "לאהוב את אנה" שישודר הערב (שני) מיד אחרי "הכוכב הבא לאירוויזיון 2019", בקשת 12.

"לאהוב את אנה": הערב (שני) מיד אחרי "הכוכב הבא לאירוויזיון", קשת, ערוץ 12