בין אנה ארונוב לאייל אלגבי היה קליק כבר מהרגע הראשון. החיבור בין הכריזמה של אנה לכנות של אייל, הוביל לכימיה יוצאת דופן שהורגשה לאורך כל הדייטים. ועדיין, היו רגעים בהם הניצוץ בעיניים של אנה נדלק, מה שגרם לה ולנו הצופים להבין שזה לגמרי זה. לקראת הסרט הדוקומנטרי, שיחשוף את חתונתם הסודית של אנה ארונוב ואייל אלגבי (שבת, 21:30 בקשת 12), חזרנו לאותם רגעים מיוחדים שהובילו לסיפור אהבה.

טונה או סלמון?

בדייט הראשון, אייל בחר לקחת את אנה לשחק באולינג ומהר מאוד מצא משהו משותף עימה – היצר התחרותי. הרגע הרומנטי ביותר בדייט התרחש כמה שניות לפני המשחק, כשהשניים לקחו נעלי באולינג ואנה ביקשה גרביים. בתגובה, שאל אייל את אנה – "אם נגיד היית סושי היית טונה או סלמון?, כשאנה ענתה טונה, אייל שלף את הגרביים חמודות כל כך, באקט ג'נטלמני יצירתי שעזר להקליל את האווירה בדייט וגם הקסים את אנה. את המשחק אגב, אייל הפסיד, אך הדייט הוביל בסופו של דבר לזכייה בפרס הגדול – ליבה של אנה. 

גרבי סושי (צילום: לאהוב את אנה)
גרבי סושי | צילום: לאהוב את אנה


הסיגריה שאחרי

אחרי המשחק התחרותי השניים יצאו להתרענן עם כוס יין וסיגריה, מה שהוביל לשיחה כנה מאוד שהייתה העדות הראשונה לכימיה התקשורתית שלהם. "זה היה מאוד נוח, מאוד לא מתאמץ", אמרה אנה ואכן, נראה שהשיחה זרמה באופן חלק. בשיחה אייל חשף את היחסים האמביוולנטיים שלו עם תל-אביב ואף הראה בקיאות תרבותית כשידע מי זו פרידה קאלו, פרט שהתגלה כדיל ברייקר בשביל אנה. 

הדייט של אנה ואייל (צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת)
הסיגריה שאחרי | צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת


גם יפה וגם אופה

לא כל יום פוגשים גבר שהוא גם יפה וגם אופה אך לאנה שיחק המזל. במהלך הדייט השני, אייל הכין לאנה צלחת אויסטרים, המאכל האהוב עליה, מה שהוביל את אנה להודות בפני המצלמה כי היה להם רגע. אנחנו מתארים לעצמנו שמאז השניים טרפו יחד עוד כמה מנות כאלה. 

אייל אלגבי (צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת)
גם יפה וגם אופה | צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת


רצה לו בראש

אחרי האויסטרים, ישבו אייל ואנה לסיגריה ושם התוודה אייל כי במהלך המדיטציה לא הצליח להתנתק וחשב על הפגישה עם אנה. אייל המשיך וחשף כי זה הפתיע אותו כי לא ראה את עצמו נדלק על מישהי ברמה שהוא ירצה לראות אותה מאוד. אנה הגיבה ב"לחיים", אבל הכנות המרגשת של אייל הובילה את אנה להודות אצל ד"ר בוקובזה, שליווה אותה לאורך התוכנית, כי היא מרגישה שהפרפרים בבטן מתעוררים.

 


מבחן החבר הטוב

כשאייל ואנה נסעו לסוף השבוע בצפון הם התארחו במסעדה של מיקי, חבר טוב של אייל. מיקי, שעבר פרידה לא קלה, הגיב באופן פסימי לזוגיות המתפתחת של השניים (ולזוגיות בכלל) ואף הזהיר את חברו. אלא שבשלב הזה אייל כבר היה מאוהב או כפי שהגדיר זאת בעצמו – כבר היה מנצח. אנה הרגישה שאייל נמצא במקום אחר ממיקי, מה שעזר לה להיפתח אליו ולשחרר חלק מהפחדים איתם הגיעה לסוף השבוע. 

אנה ואייל אצל מיקי (צילום: לאהוב את אנה)
אנה ואייל אצל מיקי | צילום: לאהוב את אנה


"כן, אני מאוהבת"

לקראת סיומו של סוף השבוע שבילו במשותף במהלך צילומי התוכנית, התארחו אנה ואייל אצל חיים, חבר קרוב מאוד של אנה. חיים ידע לזהות מהר מאוד שאנה מרגישה משהו וגם לא הסתיר את שמחתו מכך. במהלך השיחה אמר חיים ש"אנה הכי טוטאלית כשיש שהיא מאוהבת" מה שגרם לאנה להתוודות מול אייל שהיא אכן מאוהבת. אייל הגיב בנשיקה לוהטת, שסגרה סוף שבוע נהדר שעזר לאנה לקבל את ההחלטה להמשיך בקשר גם אחרי הצילומים.

"כן, אני מאוהבת" (צילום: לאהוב את אנה)
"כן, אני מאוהבת" | צילום: לאהוב את אנה

מאז שכבו המצלמות של "לאהוב את אנה", המשיכו השניים לתחזק קשר יציב ואף התארסו. בשבת (21:15, ערוץ 12) ישודר סרט דוקומנטרי המתעד את חתונתם הסודית של אנה ואייל שנערכה לפני שבועות ספורים אך לא נחשפה כלל בתקשורת.