ארבעת הדייטים האחרונים של אנה ארונוב בתכנית "לאהוב את אנה" (חמישי ב-21:00, ערוץ 12), סיפקו לנו לא מעט רגעי צחוק, הזדהות ואפילו טיפה אכזבה. אבל עד כה, שמענו מה לאנה יש להגיד, ועכשיו הגיע הזמן לדעת מה יקי ארביב (33), נבין שגב (51), אייל אלגבלי (35) ואורי חומש (35) חשבו על הדייטים. בכל זאת, הסתקרנו.

יקי יצא לדייט עם אנה במיקום המושלם - הים, ואפילו תיאר את הדייט כמושלם, מה שלא בדיוק נכון לגבי הדייט הבא עם נבין: "איך שאנה נכנסה היא שפטה", הוא הסביר את הצד שלו, "לא הרגשתי שיכול לקרות חיבור מספייס כזה, הרגשתי שהיא מאוד לחוצה. הייתי נותן עוד קצת זמן, זה לא שסבלנו, אני לא סבלתי. לדעתי, היא עוד לא נתנה לעצמה באמת להיות נאהבת, בלי כל הרעיונות שלה על איך צריכים דברים להיות, אלא פשוט להיות נאהבת".

מי שאולי גרם לאנה להרגיש נאהבת, או לפחות יצר איתה חיבור מידי, היה אייל, שלקח אותה לדייט תחרותי על כדור באולינג. מאוחר יותר, שמענו את ההתלהבות (לצד החששות) של אנה, וזה מה שהיה לאייל להגיד: "לא רציתי שיהיה כבד מדי ומחייב מדי", הוא מודה, "חשבתי שאני לא אצליח להיות טבעי ונינוח, אבל מתישהו זה השתחרר קצת. אני חושב ששנינו לא ידענו איך לסיים את זה".

הדייט של אנה ואייל (צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת)
"לא רציתי שזה יהיה כבד ומחייב מדי". אייל אלגבלי | צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת

אבל זה הסתיים, ואנה עברה לבחור הבא, אורי חומש (35) שלקח אותה לטפס על קירות בפארק הירקון. שם היא התמודדה עם אתגר לא פשוט, כשלבסוף קפצה מהקיר וויתרה על להגיע לפסגה. ברור, כשדייט עם בחור כמו אורי מחכה למטה, גם אנחנו היינו קופצים. "לא חשבתי שהיא תגיד שהיא בחיים לא עשתה קיר טיפוס, ואני שמח שלא, כי זה העמיד אותה במקום שהוא מחוץ לאזור הנוחות שלה. קשה לקרוא את הסיטואציה, אבל נראה שהיה בינינו רגע".

"לאהוב את אנה": חמישי ב-21:00, קשת, ערוץ 12