זהו זה. כל 12 הדייטים של אנה ארונוב בתכנית "לאהוב את אנה" נגמרו, ועכשיו כל שנותר לנו הוא לגלות עם מי מהם היא תבחר להמשיך הלאה. אבל רגע לפני שזה קורה, לארבעת הבחורים האחרונים, דניאל טאובה (30), פיני סלוק (35), פרי זינו (37) ואיגור טיגנר (38), יש כמה מילים להגיד על הדייט שלהם. "הזעתי, מן הסתם הזעתי בגללה", סיפר טאובה אחרי הדייט, "אני מרגיש שהדייט נכשל בגללי ואני חושב שהשארתי אותה עם טעם רע ממני, אני פשוט נורא נלחצתי. זה היה ברור שאין לזה סיכוי, מבאס ממש, אולי אני לא יפה מספיק".

גם זינו, שיצא עם ארונוב לדייט בסנוקר, הודה שהחיבור ביניהם לא בדיוק עבד, אבל הפעם דווקא בגלל הצד שלה: "מה שאני לוקח מהמפגש הזה זה לא לעשות יותר דייט. היא באה קרבית, עצבנית ועייפה וזה מכניס אותך מלכתחילה לסיטואציה, אז אמרתי: 'פה אני לא רוצה להיות, היא לא מתאימה לי'. בשלב מסוים נשמתי שתי נשימות, ואמרתי לעצמי: 'טוב אתה קם והולך', אבל לקום וללכת לבן אדם זה ממש לא יפה, לא הייתי עושה את זה בחיים, אז נשארתי מתוך נימוס".

האם סלוק וטיגנר דווקא כן הרגישו את החיבור לאנה, ומה הם חשבו עליה? צפו בצד של הבחורים מתוך "לאהוב את אנה" שמשודרת בקשת 12.

"לאהוב את אנה": קשת, ערוץ 12