לאורך הפרקים של "לאהוב את אנה", יצאה אנה ארונוב ל-12 דייטים ראשונים כשהמטרה שלה ברורה: למצוא אהבה אמיתית. בין כמה דייטים שהיו לה יותר מוצלחים, ובין כאלה שפחות - היא פגשה את אלגבי שהזמין אותה לדייט ראשון ולא שגרתי בבאולינג.

אחרי שהמשיכו גם לדייט שני, אנה החליטה לשבור את חוקי הפורמט ולצאת לסוף שבוע שלם רק עם אייל, למרות שבמקור הייתה אמורה לעשות זאת גם עם דוד פורטל, שגם איתו במהלך התוכנית בחנה את האפשרות לזוגיות. בפרק האחרון בתוכנית, ששודר בערוץ 12, אנה ואייל חשפו את הזוגיות החדשה בשיחת סיכום עם ד"ר גבריאל בוקובזה, פסיכולוג שליווה את אנה לאורך התהליך.

View this post on Instagram

זאת התמונה הראשונה המשותפת שלנו שצולמה אי שם במושב כליל. כבר חצי שנה של תיקון, הקשבה, תקשורת, נתינה, רגישות, טוהר וחברות מדהימה. באתי סקפטית ולא מאמינה בנסים. רציתי לחוות, לכוון, להבין אבל לא האמנתי שזה באמת יכול לקרות. לא ככה, לא לי. וזה קרה! תראה אותנו: שמחים כמו ילדים, רוקדים בסלון ואוהבים בלי פחד, מנצחים ציניות ולא מכניסים אגו הביתה. תודה שהיית טיפש מספיק להיכנס להרפתקה הזאת ואני חכמה מספיק לא לפספס את הלב הענק שלך. ככה בדיוק דמיינתי את סיפור הסינדרלה שלי. מזל שלרגע אחד לא הפסקתי להאמין באהבה אמיתית. אני אוהבת אותך עד אין קץ, אייל שלי. @eyal_elgavi

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

"עברנו לגור יחד די מהר, זה הרגיש נכון", סיפר אייל, שפגש לראשונה את ד"ר בוקובזה, אחרי שזה שמע עליו לא מעט בשיחות עם אנה. "בגדול - היקום מפריע לנו", הוא הוסיף וסיפר על התקשורת בין השניים: "אנחנו מדברים על כל דבר, גם על הדברים הקטנים, אף אחד לא מנסה לשנות אף אחד. אחרי 30 ומשהו שנה שמנסים לשנות אותך, ואתה מנסה לשנות אנשים, אז אתה מבין שזה לא עובד".

הדייט של אנה ואייל (צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת)
"זו הסיבה שהתיישבתי על הספה הזאת". אנה ואייל בדייט הראשון | צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת

אייל אלגבי (צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת)
"אף אחד לא מנסה לשנות אף אחד". אייל אלגבי | צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת

אחרי שעות של שיחות, שרובן גם שודרו בתוכנית, אנה סיכמה: "מצאתי בית, זו הסיבה שהתיישבתי על הספה הזאת. אנחו באמת מצליחים לא להגיע לפינות וזה קצת מפתיע אותי כל פעם מחדש. היכולת גם להגיד דברים קשים בצורה מסוימת וגם להקשיב. אני יכולה לדבר נצח על מה עברתי פה, אבל אני חושבת שהדבר החשוב והיפה הוא שרק אחרי שאפשרתי לעצמי לקלף כל כך הרבה שכבות של הגנה או פחדים, רק ככה הצלחתי להתחיל להרגיש. זה מדהים שאייל הוא האהבה שלי ושזה הקשר שלנו וככה זה מתחיל, אבל זה גם עם הבנה מאוד ברורה שזה שלי. גם אם היינו נפגשים בסיטואציה אחרת זה לא היה יכול לקרות כנראה".

"לאהוב את אנה" משודרת בקשת 12