כשנסלי ברדה שמעה על סיפור האהבה הזה לראשונה, היא לא חשבה שתוך יממה אחת בלבד היא תמצא את עצמה בצד השני של העולם. "כשהסיפור הגיע בבוקר הוא היה כל כך מדהים ומטורף", שיתפה נסלי בהתלהבות ב"חדשות הבוקר", "כשעימתנו אותו, אני כבר בערב הייתי עם תיק בשדה התעופה בדרך לצד השני של העולם. לא יכולנו לחכות 24 שעות ואנחנו טסים כדי לראות את הדבר בעיניים שלנו". הערב ב"אהבה גדולה מהחיים" (אחרי החדשות, קשת 12), נסלי מביאה את סיפורם של נשמות תאומות, שייפגשו לראשונה אחרי שלושה עשורים של נתק.

הכל מתחיל דווקא מחתונה שהתבטלה, אחרי שטלי יריב ואבי החתן התעמתו בערב הטעימות עם ההורים. "כבר הייתה טבעת והזמנות. ואז אבא שלו דרש איזשהו משהו שפתאום יצא", יריב מספרת, "אני לא הסכמתי לזה. באותו רגע אבא שלו הודיע שאין חתונה. האבא נעמד על השולחן דפק ואמר: 'הילדים החליטו, אבל אני זה שקובע'. הוא ישב שם שקט ונבוך ולא אמר מילה. הגבר שאת חשבת שאוהב אותך לא עושה את הצעד, לא מוכן להילחם עליי או לצאת נגד אבא שלו".

אחרי שהחתונה התפוצצה בפרצוף שלה בגלל ענייני כסף, טלי עשתה צעד משמעותי בחייה. "אני הרגשתי שאני צריכה להיעלם קצת מהשטח, ממש לברוח".

טלי לא ידעה שהצעד שלה יהיה מה שיוביל אותה לאהבה חדשה ואמתית. "זה היה לפני שלושים שנה, מכל המקומות העולם בבר 'המאנקיס' באילת", מספרת נסלי על הרגע המיוחד, "כשטלי יריב נמצאה בצרה גדולה. זה הפך להתאהבות של נשמות תאומות במקום הכי לא מתאים, ברגע הכי לא מתאים".

"אולי הן נשמות תאומות, אבל האהבה הייתה בלתי אפשרית. יום אחרי זה הם נפרדים לנצח בלי שום קשר או תקשורת, אפילו נשיקה ראשונה לא הייתה ביניהם. חולפים חיים שלמים בתוך רכבת הרים של התרחשויות, ואז קורת תפנית מדהימה בעלילה שמחברת אותם שוב ביחד". וכמו בסיפורים הכי טובים של אהבה, שני הלבבות הנודדים ייפגשו הערב לראשונה אל מול המצלמות.