כשרוני ליבוביץ' המוכר לנו כ"האופנובנק" יצא לחופשה מהכלא, הוא פגש בבית קפה את יסמין מרחב שישבה שם לפגישת עבודה. הפגישה המקרית בבית הקפה הולידה סיפור אהבה יוצא דופן בין עבריין מורשה לאישה נורמטיבית. הבוקר (שישי) הגיע הזוג המאושר לשיחה עם גלית ודרור ב"שישי בבוקר". "היה איזה קליק. הייתי בחופשה והכרנו בקטנה בבית קפה, הלכתי למכונית מתוך כוונה שלמחרת אני חוזר לכלא" רוני משחזר, "בדרך היא ישבה שם בצד השני, העיניים נפגשו ואז אני מאמין גדול בקליקים". 

"זה כמו חוויה חוץ גופית" סיפרה יסמין על הצפייה המשותפת בפרק של "אהבה גדולה מהחיים" ששודר אתמול, "אתה יושב ואתה רואה סרט ואתה אומר 'רגע זה באמת אני? אני עברתי את כל השנים האלה? זה קרה לי בכלל?' זה מאוד מעניין. אני הייתי מבועתת מהשחזורים כי פתאום לראות איזה שחקנים משחקים אותך כצעירה, זה היה מדהים". לאחר ההתרגשות של הצפייה בפרק יחדיו רוני פנה אל יסמין ואמר לה "וואלה עברנו כברת דרך".

הסיפור של האופנובנק היה סיפור שמורכב משני צדדים, האחד, אדם שהולך ושודד בנקים אך מהצד השני אנשים רבים העריצו את רוני, שנהפך ל"רובין הוד", לסמל. "אחרי 30 שנה אני יושב אצלכם בתוכנית ואת מראיינת אותי בנושא הזה. סימן שיש בזה עוד משהו. אני לא מתפאר במה שעשיתי, זה מעשה חמור".

יסמין היית מודעת לזהותו של רוני אך שנשאלה על מה חשבה שהסכימה לחיבור הזה היא ענתה, "לא חשבתי, התרגשתי. יש קלישאה שלאהבה אין חוקים ובאהבה אין חוקים". גם היום, האהבה בין השניים רק הולכת ומתחזקת וליסמין עדיין יש פרפרים בבטן, כאילו זו הפעם הראשונה שנפגשו. היא מספרת "המבחן הגדול היה בקורונה, אם אתם זוכרים את הקורונה שזוגות התפרקו כי הם ישבו בבית, אנחנו זוכרים את הקורונה כחלק הכי רומנטי וכיפי".

רוני, איך קיבלו אותך למשפחה? הרגשת התנגדויות?

"בהתחלה היו התנגדויות מעטות. אני הבנתי את ההסתייגויות אבל מהרגע שהכירו אותי אפילו בפעם הראשונה- אהבה גדולה".

זה הדבר שבעצם שובה פה את הלב – הפער בין הדימוי האלים והמפחיד למי שאתה באמת

יסמין: "אני תמיד אומרת שאני לא חיה עם אופנובנק, אני חיה עם מי שמוריד את הזבל בבוקר. אבל אין ספק שאסור לאבד תקווה עם אהבה. הייתי נשואה פעמיים והתרסקתי. אם אתה מאמין שזה יקרה לך, זה יקרה בכל גיל ובכל מצב".

ההחלטה לפרסם את הסיפור האישי בפריים טיים מול כל עם ישראל, היא לא קלה בכלל. לשניים היו התלבטויות ורוני משתף על החשש שנסלי ברדה אולי לא תבין את הסיפור ואת הזווית שלהם. "בסופו של דבר אנשים רואים את הסיפור הזה מכל מיני זוויות" אמר, "כנראה שיש הרבה זוויות שאני לא בהכרח אוהד, אז אתה לוקח גם צ'אנסים בחיים".

האם במהלך כל 25 השנים שאתם ביחד, יש לך איזשהו חשש שאולי תהיה לו נפילה חזרה לפשע?

יסמין: "ממש לא, מעולם זה לא עבר לי בראש אפילו. זה משהו שהוא בכלל רחוק מאיתנו ולפעמים אני מסתכלת עליו ואומרת לו, 'אתה שדדת 20 בנקים?' זה לא מתאים".