במהלך יום תשעה באב (א'), אירעה תקרית שבה פקחים בירושלים הפכו לכאורה בסטת בייגלה של רוכל ירושלמי. לתקרית התייחס חבר מועצת העיר ירושלים אריה קניג וכתב בעמוד הפייסבוק שלו, בליווי תמונת הבסטה ההפוכה: "דאגנו לייהד את ירושלים". בראיון ל"חי בלילה", התייחס הרוכל זאכי סבאח לתקרית, והדגיש מדוע לדעתו לא הייתה בעיה בכך שהעמיד את דוכנו ביום תשעה באב: "זו עיר של כולם, אוי ואבוי אם יתנהגו ככה במדינות אחרות. אנחנו מכבדים את כל הדתות, ברמאדן המוסלמים לא מגבילים יהודים או נוצרים".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"שמחתי שדווקא ביום תשעה באב, שזה יום שהנוכחות שלו שמה פוגעת יותר מביום רגיל, אכפו את החוק. הבעיה הייתה צילום האוכל על הרצפה, יחד עם הכותרת 'לייהד את ירושלים', שעשתה לאנשים קונוטציות לא נכונות שלא היו המטרה", אמר אריה קניג, שכתב את הפוסט שהסעיר את הרשת, והוסיף: "לכן על הרקע הזה אמרתי שאנסח את הפוסט מחדש. אין לי מטרה אחרת בחיים חוץ מלייהד את ירושלים".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

תגובת עיריית ירושלים:

"עיריית ירושלים מתנערת מדבריו של אריה קניג, דוחה אותם על הסף ומבהירה שאין כל קשר בין הפוסט שלו לבין מדיניות ופעולות העירייה. האכיפה כנגד הרוכל אינה קשורה לתשעה באב. מדובר ברוכל שמעולם לא היה לו רישיון, שעובר על החוק במזיד פעם אחר פעם באופן סדרתי. במהלך פינוי הדוכן, הרוכל הוא שפיזר את הסחורה על הרצפה ופקחי העירייה פעלו לאסוף אותה כפי שנראה בצילום".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12