מתמודדי MKR המטבח המנצח, אבי פרץ וליאור חפצדי, לא האמינו שהם יקבלו את הניקוד הזה מהשופטים הקשוחים חיים כהן ורותי ברודו. למרות שהם הספיקו כבר לבשל לראש הממשלה בנימין נתניהו, לרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט, לרמטכ"ל ארה"ב ולעוד אינספור אנשים חשובים מהארץ ומהעולם, הם רצו להוכיח שעדיין יש להם את זה ולקבל את הגושפנקא מהמומחים האמיתיים.

אחרי ארוחה מפוארת במיוחד שגרפה אינספור תשבוחות מהמתחרים ומהשופטים כאחד, הגיע זמן הניקוד. באופן די מפתיע, רותי ברודו נתנה למנת הפתיחה שלהם 10 נקודות, וחיים כהן פרגן לקינוח בעוד 10 עגול. אבל בשביל השופט חיים כהן, הייתה זו הפעם הראשונה בכל העונות שלו בטלוויזיה, שהוא נתן ציון 10 על קינוח, ואולי אפילו בכלל. אמש (ראשון) הם סיפרו בחי בלילה על ההרגשה: "ברגע שקיבלנו מחיים 10, ההרגשה מבחינתי היא באמת עילאית", סיפר ליאור. "אני מרגיש שחיים הכניס אותי למגרש שלו, וכשקיבלנו ממנו את הביקורת, אין מילים".

גם רותי ברודו, שנחשבת לשופטת קשוחה במיוחד, אמרה שהשניים פתחו עידן חדש בקולינריה. "אני חושב שהמחמאה מרותי היא יותר מגדולה, היא ענקית", אמר אבי. "זה כיף מאוד גדול לקבל את המחמאה הזאת. אנחנו באמת עובדים מאוד קשה, גם שיהיה טעים וגם שיהיה יפה, וזה מה שכולם הרגישו". 

גם ראש הממשלה העריך? אני מבין שבישלתם לו בעבר.
"נכון", אמר ליאור. "כחלק מתקופת המסעדנות שלי וגם של אבי, בישלנו להרבה אנשים חשובים בארץ ובעולם, גם ראש הממשלה היה חלק מאותם אישים חשובים. מבחינתי זה כבוד עצום לבשל לראש ממשלה, זו באמת חוויה לא נורמלית ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הזאת".