הכירו את "dude perfect", כדורסלנים אמריקאים לשעבר שהפכו לכוכבי רשת בזכות הפעלולים יוצאי הדופן שהם עושים עם כל כדור שהוא: גולף, פינג, פונג, פוטבול, כדורסל, ועכשיו הם כבר בדרך לריו לצלם כמה סרטונים ברוח המונדיאל: "אנחנו מאוד מתרגשים, זו הקפיצה הראשונה שלנו לעולם הכדורגל", מספרים קובי וטיילר, חברי ההרכב. את הסרטון הראשון הם צילמו בחצר האחורית של הבית ואז הם הבינו שהם כבר לא יכולים לעצור: "בהתחלה בעיקר השתעשענו, לא הייתה לנו שום תקווה שזה יהפוך לסוג של ביזנס. העלנו את הסרטון ליו טיוב, תחנת שידור גדולה קלטה אותו ומשם זה המריא", הם מספרים.

 עוד בתכניות קשת:

גם אתם יכולים

מה שהתחיל כשעשוע הפך לעבודה במשרה מלאה שמתורגמת לשעות של חזרות וצילומים: "היו לנו כמה זריקות שהצליחו כבר בניסיון הראשון ולפעמים יש זריקות קלות שאתה חושב שייקחו ניסיון אחד - שניים ובסוף הן לוקחות הכי הרבה זמן". הם אומרים. אחד מהסרטונים הכי מורכבים שלהם צולם במגרש מעט יוצא דופן: "קוראים לו 'טריקים בבאולינג', צילמנו אותו לאורך יומיים, 5 שעות כל יום", הם מספרים בגאווה, "היה לנו שחקן באולינג שהיה בטוח שהוא יכול לסובב את הכדור סביב הראשו שלנו כשאנחנו שוכבים על המסלול. הוא חשב שהוא יכול לזרוק מיליון פעמים מעלינו בלי לפגוע בנו, בסוף הוא זרק רק 3 פעמים", הם צוחקים.

למרות הניסיון הרב שצברו, קובי וטיילר מודים שהם עדיין מתרגשים כל פעם מחדש: "אנחנו עושים את זה כבר חמש שנים וכל פעם שאנחנו רואים כדור שנכנס לרשת, לא משנה מאיזה מרחק, תמיד יש תחושה שכל ההשקעה השתלמה". ואם גם אתם רוצים לנסות כדאי שתפנו את הלו"ז לשעות ארוכות של חזרות: "אם יש לך זמן וכמה חברים שמוכנים למסור בזמן שאתה מחטיא בלי הפסקה- כל אחד יכול לעשות את זה. צריך הרבה סבלנות, הרבה עבודה קשה וקצת קרח לזרוע כואבת אחרי יום ארוך".

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:00