לפני מספר ימים השתחררה מבית החולים המגישה הלאומית יונית לוי, כשהיא מלווה בבעלה, עידו רוזנבלום, ובבנם הבכור. רגע כזה אמור להיות אינטימי ומשפחתי, אבל במקרים מסוימים הוא שווה הרבה מאוד כסף: בארצות הברית המפורסמות ההריוניות פוקדות ללא הפסקה את דפי הצהובונים ומושכות את תשומת הלב של צלמי הפפראצי באופן שוטף. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מכרו את התמונה של התאומים וויויאן ונוקס ביותר מעשרה מיליון דולר שהוקדשו לצדקה כמיטב המסורת. התאומים של ג'ניפר לופז לופז הסתפקו בשישה מיליון דולר, ואת המקום השלישי חולקות אנה ניקול סמית', כריסטינה אגילרה, ניקול ריצ'י ובריטני ספירס, כל אחת מהן העלתה את חשבון הבנק שלה בסכום צנוע של מיליון וחצי דולר.

יונית כבר אחרי, אבל בקרוב גם גאולה אבן, ליהיא גרינר וקרן פלס בסיבוב השני שלה, יפקדו את חדרי הלידה וישאירו את כולנו במתח לקראת התמונות הראשונות של התינוקות המיוחסים. זו אולי נראית הזדמנות פז להפוך את ישראל לחלק מהטרנד העולמי, אבל נראה שזה עדיין רחוק מאיתנו. 

גרינר ההריונית מודה שגם היא ניסתה לפרוץ את המחסום הישראלי לטובת חשבון הבנק שלה: "היו לי המון מחשבות איך למנף את ההריון ולעשות ממנו כסף, שקלתי להיות הראשונה בארץ שתצלם את הלידה או תמכור את תמונת היציאה מבית החולים. הצעתי סכום סביר על התמונות אבל אף צלם פה לא יכול להרשות לעצמו להשקיע בדברים כאלה", היא מספרת.

ערן סוויסה, כתב הבידור של "ישראל היום", מסביר איך מה שעובד מעבר לים לא יכול לעבוד כאן: "בחו"ל התעשייה הרבה יותר גדולה והכוכבים הרבה יותר גדולים. מדובר בהמון כסף כי הם יכולים להרשות לעצמם", הוא אומר. קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו חיים במדינה כל כך קטנה ובעידן הסמארטפונים והרשתות החברתיות אין לאן לברוח. התמונות יגיעו, זה רק עניין של זמן: "אם אני ממש רוצה תמונה של יונית עם התינוק, כולם יודעים איפה היא גרה וזה לרוב גם במרחק מאות מטרים מאיפה שאני מסתובב. רוב הסיכויים שאני אשיג את התמונה, אם לא היום אז עוד כמה ימים", מסביר סוויסה.

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:00