ג'ודי ניר מוזס שלום כבר מזמן לא רק אשתו של סילבן ובשנים האחרונות הפכה לאחת מהנשים הישראליות הכי פעילות ברשתות החברתיות, בעיקר בטוויטר. היא אמנם מרבה בציוצים אבל גם נוטה להסתבך בעקבותם ויש לה הסבר פשוט למצב: "יש לי בעיה קשה. אני בדרך כלל אומרת דברים שאני חשה ומרגישה, לפעמים אני יודעת שזה נגד האינטרסים שלי ובכל זאת מעלה אותם".

דוגמא בולטת לכך אפשר היה למצוא בחודש האחרון כשהיא הגנה על ראש הממשלה ורעייתו בפרשת "הנרות הריחניים" וכתבה בציניות: "רק נשאר לכבות עליהם סיגריה". הפוסט שלה גרר תגובות זועמות אבל היא לא מתחרטת על כך וטוענת שהעניין יצא מפרופורציה ומדגישה: "כשיש דברים שהם לא בסדר אני מגיבה".

עוד סערה שהתחוללה סביבה הייתה בעקבות פרסום תמונה שלה בביקיני, שהיא עצמה חשה אי נוחות לאחר שפורסמה ומודה: "התמונה שהעלתה שירה בתי הייתה מאוד בעייתית. היא לא היתה אמורה לצלם את אמא שלה בחופשה פרטית בביקיני וזאת הייתה הפעם האחרונה שזה קורה", היא מבטיחה.

לא מתרגשת מאסד

אחד מהציוצים הזכורים ביותר שלה שגרר גם הוא לא מעט ביקורת התייחס למציאות הקשה בסוריה, בו כתבה שהיא לא מתרגשת ממה שקורה ומעדיפה להתמקד בענייני ארצנו. תוך זמן קצר היא החליטה למחוק את הפוסט והייתה לה סיבה טובה: "מלשינים עלי לסטיב. הוא קצת יותר שמרן ממני וכל פעם מסביר לי מה לא בסדר. זה האיש היחיד בעולם שאני פוחדת ממנו, סילבן שלום, אז אני מורידה מיד את מה שכתבתי", היא צוחקת. זו לא הייתה ההסתבכות הראשונה שלה עם שכנתנו מצפון: בהלוויה של האפיפיור, בזמן שהייתה אשת שר החוץ, אחד הצלמים במקום תפס אותה בתמונה עם נשיא סוריה בשאר אל- אסד. ג'ודי מגלה שהמאבטחים שלו לא נשארו אדישים להתקרבות וסימנו לה בעדינות לחזור למקומה.

שלום מודה שדעתו של סטיב מאוד חשובה לה ועל אף שלפעמים השניים לא מסכימים היא מתחשבת במעמד שלו ונאלצת לעצור את עצמה לא פעם בביקורת שיש לה כלפי הקולגות שלו: "לפעמים בא לי לתקוף את שרה (נתניהו) על דברים ענייניים והוא אומר לי 'תחשבי אם מישהי אחרת מנשות השרים היה כותב עליך דברים כאלה אני גם הייתי מאוד כועס'. אז אני מבינה, זאת העבודה שלו והוא היה עושה את אותו הדבר עבורי אז אני מתנהגת יפה".

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת ב-23:00, ערוץ 2