אליאב זוהר, בנו של יו"ר הקואליציה וחבר הכנסת מיקי זוהר, שכר בסוף השבוע האחרון יחד עם שני חברים חדר במלון נורדוי בתל אביב. את מה שהתחולל בתוך החדר זוהר הצעיר תיעד והעלה את הסרטונים לאינסטגרם, ובהם ניתן להבחין כי לצד האלכוהול, יש צלחת שלידה כרטיס אשראי ועליה שלוש שורות מסודרות של חומר לבן שלכאורה נראה כמו סם מסוג קוקאין. סטורי נוסף שהעלה לווה בכיתוב "לילה קשה עובר על כוחותינו". 

תיעוד מהבילוי של אליאב זוהר (צילום: מתוך האינסטגרם של אליאב זוהר, חי בלילה)
תיעוד מהבילוי של אליאב זוהר | צילום: מתוך האינסטגרם של אליאב זוהר, חי בלילה
 
תיעוד מהבילוי של אליאב זוהר (צילום: מתוך האינסטגרם של אליאב זוהר, חי בלילה)
"לילה קשה עובר על כוחותינו". אליאב זוהר | צילום: מתוך האינסטגרם של אליאב זוהר, חי בלילה
 

תיעוד מהבילוי של אליאב זוהר (צילום: מתוך האינסטגרם של אליאב זוהר, חי בלילה)
תיעוד מהבילוי של אליאב זוהר - בניגוד להנחיות | צילום: מתוך האינסטגרם של אליאב זוהר, חי בלילה

בסביבתו של זוהר (21), מוזיקאי ותלמיד בבית הספר רימון, אומרים כי הוא נמצא בתקופה לחוצה של חזרות והקלטות לקראת אלבום בכורה שהוא צפוי להוציא, ולכן הוא לקח את סוף השבוע הזה לפסק זמן. 

 

תגובת ח"כ מיקי זוהר:

"אני מצר על התמונה המטופשת שבני שיתף בסטורי עם חבריו האישיים וכמובן שאני ומשפחתי נגד כל שימוש בסמים. שוחחתי עם בני על כך והוא אמר לי שלא מדובר בסמים. אמרתי לו שאני אוהב אותו, ואת יתר הדברים שנאמרו בינינו אני מעדיף להשאיר לי ולמשפחתי, אני חושב שהוא הבין את טעותו".

"חשוב לי גם לציין שבני הוא אדם פרטי והייתי מציע לתקשורת להפסיק את המנהג הזה של נבירה בחייהם של ילדי נבחרי הציבור משום שבסופו של יום מדובר באנשים פרטיים".

אליאב זוהר מסר בתגובה:

"עשיתי טעות כשהעליתי סטורי מתלהב וטיפשי לחבריי הקרובים, שיצר רושם לא נכון ואני מצטער על כך. כמובן שלא מדובר בסמים וכמובן שאני לא צורך סמים בשום צורה, סתם חבל לי על התמונה המביכה והמיותרת שנוצרה מזה".

"חשוב לי לציין שאני לא פוליטיקאי ולא נבחר ציבור, אני אדם פרטי לחלוטין שהעלה סטורי מטופש לחברים הקרובים שלו. ממש לא ציפיתי שזה יהפוך לעניין כזה גדול".