לאחר שפורסמו שלשום (ראשון) ב"חי בלילה" עדויות של נשים הטוענות כי גורו טיולי הלקטים, אדם בשם אופק, נגע בהן בניגוד לרצונן, ממשיכות להצטבר עדויות חמורות כנגדו.

כרמל לבהר, שהיא ובתה השתתפו בטיולים אותם מדריך אותו אופק, התראיינה אמש (שני) לתוכנית וסיפרה: "מטרת הטיולים היא להגשים את תאוותיו המיניות. הוא מלקט סביבו נשים צעירות ומעודד אותן להפקרות מינית ולשכב אחד עם השניה. הוא מסתובב בלי תחתונים ואתה רואה אותו רק עם חולצה ואיבר מין חשוף".

כרמל סיפרה על מקרה אותו לדבריה ראתה ולא יכולה הייתה לשתוק. "הוא נכנס לתוך שק שינה עם בחורה צעירה, למחרת היא ייבבה כל היום. אנשים עמדו מסביב והסתכלו אבל בעיניי זה היה וולגרי ולא ראוי, אז עודדתי את כולם ליצור רעש כדי יבין שאנשים סביבו ערים ויואיל בטובו לצאת משם. יש פה ניצול של סמכות ולחץ חברתי חזק. אנשים מבודדים בחושך וזקוקים אחד לשני, אז אם המדריך אומר שככה צריך להתנהג זה מה שעושים, ורק אחר כך הם מבינים שנוצלו".

רותם טוני, יועצת התקשורת של אופק, הגיבה לדברים ואמרה: "עושים לו עוול, אופק מגנה כל פגיעה מינית, הכל נעשה בהסכמה ומדעת". יועצת התקשורת השיבה בביטול לטענות והוסיפה: "לא מדובר במקום עבודה אלא בטיול שכל אחת בחרה להגיע אליו. ככל שהיא הרגישה לא נעים יכלה לקום ולנסוע לדרכה. האם הטיול הבא יצא לדרך כרגיל? נבדוק את זה". את הפרשה עצמה חשפה העיתונאית הדס שטייף בגלי צה"ל.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12