מסיבת טבע גדולה שהתקיימה בתחילת השבוע הסתיימה באסון, כאשר בסופה שני בליינים בגילאי 55 ו-27 מצאו את מותם. לפי נתיחת הגופה של הצעיר מביניהם, הפגיעה התרחשה כתוצאה מערבוב של חומרים מסממים. היום (ג') הגיעה למערכת "חי בלילה" עדותה של רוני, שבילתה באותו פסטיבל, ובעקבותיו פרסמה פוסט בו כתבה: "כל מה שיצא לי לראות בפסטיבל היה את הילדים של כולכם בערך מנערים להם כמה בקבוקי מים בתוספת כוח".

המקרים שרוני נתקלה בהם באותו פסטיבל היו מטרידים: "היה ילד בן 3, קטן, חמוד, שהיה ברחבת טראנס על הידיים של אבא שלו, וברגע שהילד לא נרדם הוא פשוט הטיח אותו על הרצפה". לדבריה, אותו אבא היה תחת השפעת סמים: "אין סיבה שבן אדם ירקוד ככה ובטח שלא כשהילד על הידיים שלו. אין אבא כזה, לא בהגדרה שאני מכירה".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אותו אבא שהטיח את בנו על הרצפה הוא לא הבליין היחיד שהיה מסומם במסיבה. לדבריה של רוני, רבים הסתובבו עם בקבוקי מים שמכילים סמים מסוגים שונים, ואפילו איש האבטחה הציע לה טיפות מסוג אסיד. בליינים מכל הגילאים ניערו במהלך המסיבה בקבוקי מים עם MDMA, אותו סם שמחזיק אותם שעות ארוכות של ריקודי טראנסים, ויום למחרת הם מפורקים ממאגרי אנרגיה ומתקשים לקום. הם קוראים לזה "מים קדושים".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

זו לא מסיבת הטבע הראשונה שרוני משתתפת בה, אך היא מספרת שמעולם לא נתקלה במקרים כאלו: "אף פעם לא היו דברים מכוערים כאלה מול העיניים שלי, כמו לראות ילד שכל כך סובל, נשים שנראות כאילו משתמשים בהן בכח ומחדירים להן חומרים לגוף כדי שיוכלו לעמוד שם. פגשתי שם כמה נערים בני 15 שהצליחו לחדור דרך הגדרות בשעת שיא של המסיבה".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

במסיבות מהסוג הזה נדרשת אבטחה מקיפה, אך נראה שהייתה התעלמות מוחלטת מהמקרים שהתרחשו סביב, כך מספרת רוני: "יש עוד כל כך הרבה אנשים שראו את הסיטואציות שאני חוויתי. הם ישבו ודיברו איתנו במהלך הפסטיבל ואמרו 'איזה גועל לראות את הדברים האלו מול העיניים'. אני חושבת שמארגני הפסטיבל יכלו לסנן את האנשים שנכנסים, או לדאוג לאבטחה סביב כל המתחם ולא רק בשער אחד".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12