זמרת העשור ואחת הזמרות הכי מצליחות בשנים האחרונות בישראל למדה על בשרה שזה לא דבר פשוט לעשות פסטיגל כשאת בהריון, בטח לא כשיש מעריצים שמתפרצים לבמה. באחת ההופעות, מעריצה רצה לעבר בן זקן שבדיוק ירדה מהבמה, והחטיפה לה בטעות מכה לפנים.

"האמת שהיא רצתה לחבק אותי ובטעות השומר הזיז אותה והיא נתנה לי מכה לתוך האף, זה לא בכוונה", הסבירה הזמרת בראיון לחי בלילה, "זה היה כואב בזמן אמת". אבל מסתבר שיש מי שעוזר לה מאחורי הקלעים, "אני תמיד אומרת שאם איתי לוי לא היה עושה איתי את הפסטיגל, אני לא יודעת מה הייתי עושה. אני מתה עליו, יש אווירה איתו, התחברנו".



עם כל העזרה, הצליחה בן זקן לקפץ על הבמות עם בטן הריונית של חודש שישי. "זה לא פשוט, אבל השלבים האלה של ההריון, חודש חמישי - שישי, הם קלים יחסית למה שעברתי בשלושת החודשים הראשונים, שהם היו סבל. עכשיו כרגיל, הולכת, הכל טוב, פשוט יש לי קצת יותר הקלות".

"גיליתי שאת רק הולכת ומתנפחת ולא משנה כמה את עושה ספורט ותזונה נכונה, זה לא יעזור", שיתפה הזמרת, "אז אין מה להילחם בזה. אני אוכלת יותר גלידות וחמוצים, אבל לא ביחד. זה מגעיל ביחד, זה נראה לי חרטה".

אז רגע לפני מתחילים להתכונן ללידה, בן זקן כבר מאחלת לעצמה ילד נוסף. "כן אני רוצה כבר עוד ילד, אתה לא נשאר לבד כשאתה מזדקן. אני מתכננת יותר משניים, לפחות ארבעה ואם נגיע לחמישה גם סבבה".