הוא מלווה במשך שנים צעירים וצעירות שסובלים מהפרעות אכילה, אך לאחרונה הצלם וסוכן הדוגמניות לשעבר עדי ברקן נתקל בהתנגדות ממקור לא צפוי. ראש המחלקה לטיפול בהפרעות אכילה במרכז הרפואי שיבא אסר את כניסתו למחלקה, והסביר את החלטתו בכך שסוג הטיפול של ברקן עוסק בדימוי גוף ולא תואם את פרוטוקול הטיפול בכל הבנות המאושפזות. הטענה כי הוא עלול להזיק למאושפזות הצליחה לעורר את כעסו של ברקן, שמיהר להביע את דעתו בפוסט ארוך בפייסבוק, בו לא חסך במילים כנגד ביה"ח שיבא.

כשהוא מתאר את המחלקה לטיפול בהפרעות אכילה בשיבא כ"מקום אפל ומחריד", ברקן גם הטיל ספק ביכולותיו של הצוות המטפל להציל את הנערות שמאושפזות במקום. בראיון ל"חי בלילה" עדי ברקן הודה כי ייתכן ודבריו היו מוקצנים, אבל בהחלט משקפים את רגשותיו: "עובדים איתי תזונאי ופסיכולוגית קלינית שבודקים האם הנערה נמצאת בתחום הטיפול שלי, אם לא - אני מרים ידיים ולא עושה נזק". 

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר בתגובה: "המחלקה להפרעות אכילה לנוער בשיבא הינה פנינה שמורה. המחלקה הינה גולת הכותרת בטיפול בהפרעות אכילה בצעירים וצעירות, והיחידה בארץ שאינה במסגרת בתי חולים פסיכיאטריים. כל ניסיון להכפיש או להטיל דופי בצוות המקצועי הוא פוגעני. הצוותים המסורים ימשיכו לטפל במסירות ובמקצועיות בצעירים וצעירות הזקוקים לכך".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25