הגר משה בסך הכל רצתה ללכת לקנות חלב במכולת כשאישה זיהתה אותה מהתוכנית "חתונה ממבט ראשון" וניגשה אליה כדי להביע בפניה את דעתה הנחרצת לגביה. "הייתי עם משקפי שמש, ביומיים האחרונים אני מנסה לצמצם מגע ולא ליצור קשר עין כל כך", סיפרה לנדב בורנשטיין אמש (רביעי) בחי בלילה, "היא פשוט הסתכלה עלי ואמרה 'את הגר מהתוכנית, את מגעילה אותי' וירקה על הרצפה. הייתי קצת בשוק ועמדתי שם בהלם. התחלתי לבכות וטסתי חזרה הביתה. זה היה רגע כזה שאמרתי וואו מה קורה פה? זה היה מטורף". 

הימים האחרונים מורכבים מאוד רגשית עבור הגר, שעובדת כסטז'רית בבית החולים וולפסון, בתקופה הכי לחוצה שידעה מערכת הבריאות. "אני פחות בחוד החנית או באה במגע עם חולי קורונה", סיפרה על עבודתה, "אני עושה עבודה מאחורי הקלעים ופחות מרגישה את העומס". 

כשהיא מסיימת יום עבודה, היא מתפנה לצפות בדמותה עוברת בטלוויזיה תהליך אישי וחשוף מול מדינה שלמה. כצופים מהצד, הגר עלולה להיתפס בתוכנית כאישה קרה ומרוחקת, בעוד בן הזוג, ניר פור, עושה כל שביכולתו להתקרב אליה. הדבר גרר תגובות קשות מצד צופים ברשתות החברתיות, אבל רבים מהם שוכחים כי הזוג נמצא רק בתחילת הדרך שלו. 

רגע האמת: טקס החופה של הגר וניר 2 (צילום: חתונה ממבט ראשון 3, שידורי קשת)
מתוך חתונה ממבט ראשון 3 | צילום: חתונה ממבט ראשון 3, שידורי קשת

"באתי לתוכנית באמת בשביל למצוא אהבה", היא מצהירה ומתייחסת לראשונה לאירוע המטריד, "ידעתי שאני חושפת את עצמי ושאהיה נתונה לביקורת, זה היה חלק מהעניין ומהמחיר שאני משלמת, אבל לא הייתי מוכנה לזה. לא חשבתי שזה יכול לקרות, זה מאוד הפתיע אותי". 

התקרית החריגה אמנם הייתה מפתיעה, אבל הגר זיהתה את התסיסה עוד קודם לכן בטוקבקים וניסתה להימנע מהם. "בתחילת התוכנית עוד ניסיתי למצוא את הטובים מבין כל מה שיש שם, אבל הפסקתי לפני שבוע בערך כי הבנתי שזה לי ממש רע, אז החלטתי שאני מנסה להתרחק. עד עכשיו זה היה ברמת הרשת, לא נתקלתי בזה ברחוב". 

ניר מבקר את הגר בבית החולים  (צילום: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12)
מתוך חתונה ממבט ראשון 3 | צילום: חתונה ממבט ראשון 3, קשת12

את רואה את מה שהצופים רואים? 

"אין דבר יותר קשה מלראות את עצמך מהצד על המסך ברגעים היותר קשים שלך. אני מאוד ביקורתית עם עצמי. צריך להבין שזו סיטואציה מאוד קשה. הלחץ היה מכל כיוון, העבודה בבית החולים, העבודה שאני עושה מחוץ לבית החולים, המצלמות. מה שרואים זו תחילת הדרך, הכרנו אז חמישה או שישה ימים, הכל היה סיר לחץ".

בעונה שעברה הייתה זו שירי קופפרברג שחטפה את רוב האש ועכשיו הגר נמצאת בחזית, אבל הן לא היחידות שחוטפות אש. בעצם, נדמה שהרשת החברתית מוצפת בנשים שמעבירות ביקורות ארסיות על משתתפות התוכנית. "כולנו חוטפות", אמרה, "אני שמה לב שרוב התגובות מגיעות מנשים, אולי הן מזדהות איתי או כועסות עלי. זה קשה באותה מידה אם אתה מקבל תגובות מגברים או נשים. הקושי הוא גדול".