לא אחת דובר על הדמיון בין שתי מגישות החדשות הלאומיות, יונית לוי ותמר איש-שלום. בשבוע שעבר החליט העיתונאי גדי סוקניק להצטרף לדיון ולהעלות את הסוגיה, שכנראה הטרידה את מנוחתו, בכנס מקצועי. סוקניק השווה בין המגישות וטען שהמהדורות מציבות בפרונט כמעט את אותה האישה : "יש למהדורות מגישות דומות, הן נראות אותו הדבר. תמר נראית כמוה, מדברת כמוה, יש להן אפילו כפתור דומה" הוא אמר.

כדי להכריע בסוגיה יצא צוות "חי בלילה" לשמוע מה חושבים האנשים ברחוב ולראות עד כמה מבדילים בין יונית לתמר: התגובות היו חלוקות, חלק טענו שהן נראות כמו אחיות, חלק אחר בחר מגישה מועדפת. למרות ההומור סביב הנושא היו גם כאלה שבחרו להתייחס לסוגיה בכובד ראש, כמו מירית מעפולה למשל, שהעלתה נקודה למחשבה: "זה מרתיח אותי. לא מדברים על הכישורים העיתונאיים שלהן או על ההישגים המקצועיים שלהן, רק על היופי. זה שוביניסטי, זה נמוך ומעניין אם לגברים היו עושים את זה".

למען השוויון ובעקבות הרעיון של מירית, הוחלט למצוא לגדי סוקניק כפיל משלו בעזרת האפליקציה MyHeritage: אפליקציה שסורקת את תווי הפנים שמופיעים בתמונה ומוצאת את המפורסמים להם האדם הכי דומה. התוצאות היו מפתיעות: במקום הראשון השחקן פיליפ סימור הופמן עם 67 אחוזי דמיון ובקרב צמוד, מיד אחריו, נמצא הדלאי למה עם 66 אחוזים.

ומה חשבו צופי "חי בלילה"? 90% טענו שהמגישות דומות. לורי כהן כתבה שהיא תמיד התבלבלה בין השתיים שנראות כאילו הופרדו בלידתן. אבי חדידה, לעומתה, הסביר שהלבוש הדומה שקשור לתפקיד שהן ממלאות מטעה.

"חי בלילה", ימים א'-ג', 23:15