"בן אדם הזיה"

אם השם איתי זבולון לא מצלצל לכם מוכר, אולי צמד המילים יניר האחמ"ש יעשה את העבודה. "יניר האחמ"ש", המערכון שכתב זבולון עצמו יחד עם עומר ריבק, הגיע כבר לכמעט מיליון צפיות ב-YouTube, וזכה לאין ספור מחוות ברשת: דורון הלוחם, מנדל הצדיק, אורן הסטודנט ועוד רבים נוספים.

כעת מגיע השחקן הצעיר לארץ נהדרת ומצטרף לכוכבים הותיקים ערן זרחוביץ', רועי בר נתן ויובל סמו ל"קרב האפליקציות הגדול". 

"אפליקציה שמזהה אנשים שמתעטשים ואומרת להם לבריאות"

קבלו את ירין ושפלטר, צמד יזמים כושלים בגילומם של ערן זרחוביץ' ורועי בר נתן, שבטוחים שהאפליקציה שפיתחו היא הדבר הבא ומנסים למכור את האפליקציה שלהם למשקיע מר שושני (יובל סמו). הדרך של השניים לאקזיט המיוחל לא הולכת להיות פשוטה ומולם תתמודד דמותו של זבולון, מאפיין אפליקציות יהיר שמצליח לתפוס את תשומת ליבו של המשקיע.

אז מה תהיה האפליקציה שתכבוש את שושני: "updown" - האפליקציה שיודעת לזהות ירידת שערים בחניון, "broadshit" - האפליקציה שמזהה עם העיתון שאתה מחזיק כבר היה בשירותים, או אולי בכלל "snafam" - כמו שאזאם אבל של ריחות.

תקראו לו "ערן זרחוביץ' ורועי בר נתן בראיון" (תמונת AVI: mako)
"לא כל כך גאוני וממש לא מדהים": צמד היזמים שמנסה לחדור אל הסמארטפון שלכם | תמונת AVI: mako

"לא נשמע כל כך גאוני וגם לא ממש מדהים", בישר נדב בורנשטיין בעדינות לצוות היזמים שהגיעו להתארח ב"חי בלילה", ומהר מאוד הפנה את השאלות לזרחוביץ' ובר נתן עצמם. "בחיים האמיתיים אתם אנשים טכנולוגיים, זה מדבר אליכם?", הוא תהה, ובר נתן מיד הודה: "אני טכנופוב, אפליקציות זה הדרך של הטבע להגיד לך שאתה כבר זקן".

"קרב האפליקציות הגדול" - ארץ נהדרת, שישי ב-21:30