לפני 45 שנה בדיוק ילדה יוכי כהן את בתה בבית החולים שרון בפתח תקווה. מאחר והיה מדובר בלידה מוקדמת, נאמר לה כי ילדתה נשלחה לפגייה הממוקמת מחוץ לבית החולים. לאחר זמן מה עלה בליבה של יוכי החשד שמשהו אינו כשורה, וכך סיפרה בראיון ל"חי בלילה": "אני לא יודעת למה הייתה לי הרגשה לא טובה. אמרתי לאחות שאני רוצה לברר מה עם הילדה שלי". בהמשך הוסיפה שבשיחה עם הפגייה, נאמר לה כי לא קיימת תינוקת שעונה לתיאור שנקבה.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"בלב אמרתי: זהו, גנבו לי את הילדה", שחזרה יוכי כהן, והוסיפה: "הם רצו להגיד לי שהילדה מתה, אמרתי שאני לא מאמינה. עד היום לכולם אני אומרת שהילדה נגנבה. אין לי תעודת לידה או פטירה". החששות שלה הועצמו כשהרופא אמר לה במפורש כי הילדה לא מתה. לשאלה מדוע לא עשתה כלום כל השנים, השיבה יוכי כי הזמנים היו אחרים, והפרטנר שאתו חיה לא הסכים לשתף פעולה.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

בעקבות פוסט שהעלתה לפייסבוק, ובו ציינה את תאריך הלידה של בתה בניסיון לאתר אותה, קיבלה הודעה לא צפויה. בהודעה תואר בפניה סיפור דומה, של בחור שנולד בדיוק באותו תאריך לידה של בתה, שגילה שאינו בנם של הוריו לאחר בדיקת די.אן.איי. "הוא נולד בבית החולים שרון, נגנב ונמכר. חצי שנה הוא לא יודע מה לעשות עם עצמו, הוא תלוש מהמציאות", המשיכה וסיפרה יוכי ל"חי בלילה". למרות כל השנים שחלפו מאז, היא מסרבת להתייאש ובטוחה שתמצא את התינוקת שאבדה לה: "חיה או מתה, אני אמצא. זה לא ייתכן שיש בור כזה בנשמה".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:15, קשת, ערוץ 12