12 חברי כנסת  - כעשירית מהכנסת כולה כבר הודה על התנסות בעבר בסמים קלים. אחרי שמערכת חי בלילה ערכה כבר סקר בקרב הכתבים הפרלמנטריים - אלה שביום ביום מתעסקים רק בפוליטיקאים ונתקל בתגובות לקוניות ואפילו התעלמות.

הפעם טיפלנו במגישי האקטואליה מהערוצים השונים - מי מהם ירים את הכפפה ויודה שכן, הוא התנסה בעבר במריחואנה או חשיש.

והנה התגובות שנתקבלו במערכת: דני קושמרו, מגיש חדשות 2 הסתפק ב"ניפרד כידידים". הקולגה יונית לוי, לא ענתה לשאלת המערכת עד לזמן השידור. אשת הערוץ הראשון גאולה אבן ענתה "לא עונה לשאלונים וסקרים, בטח לא בערוץ לא שלי". ממגישת חדשות ערוץ 10, תמר איש שלום, לא נתקבלה תגובה עד לשידור.

מי הודה, מי הכחיש, מיש התחמק (צילום: קשת)
מי מאנשי התקשורת שלנו מוכן להודות שהתנסה בסמים קלים? | צילום: קשת
"במציאות שלנו - יותר גרוע לא להיחשף"

מי שכן הסכימו לענות היו המכחישים: מגישת "שישי" טלי מורנו הסתפקה ב"לא" לקוני, איש חדשות 2 עודד בן עמי ענה בטון מתנצל משהו "לא ניסיתי, אני באמת משעמם". מוטי קירשנבאום סיפק את הסחורה כהרגלו והסביר: "אני רק הזרקות. סמים קלים זה חוסר כבוד, זלזול".

אז ממה מפחדים כולם? ינון מגל, היחיד מבין אנשי התקשורת שלא התבייש להודות בהתנסות העבר שלו, אמר "אני דורש מעצמי מה שאני דורש מאחרים". מגל טען כי לא הייתה לו התלבטות לגבי האם להיחשף או לא: "זה נראה לי לא ביג דיל. במציאות שלנו עכשיו - יותר גרוע זה לא להגיד את האמת מאשר להודות שעישנת איזו שאכטה בחיים".

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק