אחרי שמתמודדי "מאסטר שף" נאלצו להתמודד עם משימת אגרטל הפרחים, מערכת "חי בלילה" יצאה לבדוק אם יש מנות אחרונות שיותר מסובך להכין והתוצאות מפתיעות: קינוח הר הגעש, לדוגמא, מכיל עוגה שמתפרצת על הצלחת. עופר בלומנטל, שף יהודי שמוכר בזכות תעלולי המטבח שלו, הכין עוגת פודינג שוקולד שבפסגה שלה יש חנקן נוזלי. בהתחלה מקשטים, אחר כך מוסיפים תמצית סוכר ובסוף כל זה התרכובת פשוט מתפוצצת על הצלחת שלנו והמראה מרהיב.

וזה לא הקינוח היחיד שחנקן נוזלי משדרג: מי היה מאמין שלוקח 5 שעות של עבודה להכין כוסות שקדים בליווי גבינה כחולה. זה רק נראה פשוט, אבל הדיוק הרב שנדרש לצד המון פרטים קטנים הופכים את המשימה למורכבת במיוחד. וכשמדברים על מטבחים מולקולרים אי אפשר להתעלם מקינוח הדגל של מסעדת "quai" האוסטרלית: מנה שמשלבת בין פרחים מהטבע, פטל טרי, שקדים, קרם וניל איכותי, כל אלה יוצרים מראה יוצא דופן שבשביל לחוות גם את הטעם שלו תצטרכו להיפרד מ- 50 דולרים. 

וכמובן שכמיטב המסורת, אי אפשר לוותר על לצלם ולהעלות לאינסטגרם, ויש קינוח שמשלב בין שני הדברים: עוגה שנראית אחידה מבחוץ אבל כשפורסים אותה מתגלה הלוגו של הרשת החברתית בתוכה. שכבות על שכבות של צבעי מאכל וקרמים שיוצרים את הלוגו של המקום אליו מגיעות הכי הרבה תמונות של אוכל.

"חי בלילה" רביעי- חמישי ושבת, 23:00