תחקיר ששודר הערב בתוכנית "JE" הקנדית חשף הונאה גדולה וחמורה שניהל הישראלי יצחק זוהר, המוכר יותר בשם צ'יקו, מצמד הקוסמים צ'יקו ודיקו שכיכב בישראל בשנות השמונים. על פי התחקיר חובק העולם, זוהר הקים סוכנות דוגמנות פיקטיבית ופיתה בשנה האחרונה יותר מ-800 נשים להירשם אליה. מכל אחת מהן גבה זוהר מאות דולרים על הרישום, ולמרות הבטחות רבות שפוזרו וחוזים מפורטים עליהם חתם, לא העניק להן דבר בתמורה. 

כחלק מהתחקיר, הגיעה כתבת התוכנית עם מצלמה נסתרת למשרדי החברה, הממוקמים בבניין מפואר, שם היא מצאה עובדים שמפתים ומשכנעים נשים להירשם לחברה. כפי שמגלה מערכת התוכנית, הסוכנות הפיקטיבית הבטיחה חוזים שמנים וקמפיינים רבים לנשים. "הייתי אומרת שהסיכוי הוא מעל שבעים אחוז", אמרה אחת העובדות במקום לתחקירנית, "אפשר למצוא את המגזינים בחנויות עממיות כמו וולמארט". 

מערכת התוכנית עקבה אחרי זוהר במשך תקופה ארוכה, וברגע שהבין כי הוא עומד להיחשף, הוא עזב את קנדה ועבר לארצות הברית, שם התחיל להונות קשישים באותו האופן. בתחקיר תואר כיצד עיתונאים הגיעו לבית שרשום על שמו בארצות הברית, שם גילו שלמעשה מדובר בביתו של קלוד ג'ונסון, קשיש חולה בן 81. ג'ונסון סיפר כי הגיב לפרסומות של זוהר, וזה שכנע אותו להשקיע כסף בעסק. מאוחר יותר, הצליח זוהר להשתלט על ביתו של הקשיש. 

זו לא ההסתבכות הראשונה של זוהר. בשנות התשעים הוא נידון בישראל לחמישה חודשים של עבודות שירות, אחרי שהורשע בבעילה אסורה בהסכמה וביצוע מעשים מגונים בצעירות. ב-2005 נידון לשנתיים וחצי שנות מאסר בעקבות הרשעה בעבירות מס.