כל מגזיני האופנה הנחשבים בעולם הכתירו את הפאוץ' כפריט חובה לקיץ 2019, אבל בישראל לא הסתערו על המדפים, עד שבאה נועה קירל. הלהיט החדש שלה, שנקרא על שם הספק תיק ספק חגורה, הצליח לצבור בשבוע האחרון יותר משני מיליון צפיות ביוטיוב ומסתמן כאחד הלהיטים הכי גדולים של הקיץ. אם יש מספר מרשים יותר מהמספר הצפיות בשיר הוא מספר המכירות של פאוצ'ים בארץ מאז יצא.

נועה קירל (צילום: צילום מסך מתוך "פאוץ'")
נועה קירל, "פאוץ'" | צילום: צילום מסך מתוך "פאוץ'"

FILA, רשת האופנה שמשתפת פעולה עם קירל בקליפ מדווחת על עלייה של 25 אחוזים במכירות בשבוע האחרון, וברשתות האונליין מדווחים על עלייה של לא פחות מעשרה אחוזים. אם תנסו למצוא את הפריט המבוקש בשאר החנויות, סביר להניח שלא תמצאו, כי הוא כמעט ואזל במלאי. 

"נועה שרה על פאוץ', היא שמה פאוץ' בקליפ, אז סביר להניח שרבבות של בני נוער ואנשים ילכו ויקנו פאוצ'ים עכשיו", אמר איתי בצלאלי, הסטייליסט של קירל, "כבר שנה שבכל קליפ שלי ושל נועה אנחנו דוחפים לכל לוק פאוץ'".