משתתפי "האח הגדול" אולי עצרו את החיים שלהם למספר חודשים, אבל את מה שהם עשו לפני שהם נכנסו לבית קצת קשה להם להסתיר. למרות שידעו שישאירו את הפרטיות מאחור, לא בטוח שלקחו בחשבון את החשיפה של ביצועי העבר שלהם שכבר רצים ברחבי הרשת. בתחילת השבוע דלף הסרטון של דנית בגירסה שלה לטוורקינג המפורסם, אבל מה שעבד למיילי סיירוס התגלה כפחות מצליח במקרה שלה. בסרטון אחר היא מתגלה ככוכבת מתיחה ספק-מצחיקה-ספק-מלחיצה שנועדה להבהיל את בני משפחתה: תיעוד של חטיפה לכאורה שהגיע לחברים שלה, והסיפור כמעט הסתיים בתלונה במשטרה.

עוד בתכניות קשת:

בלי הרבה מקום לדמיון

גם הזמרים החובבים, אחי ולינור, לא נשארו מאחור: אחי כבר שנים מקליט גרסאות כיסוי לשירים מוכרים של זמרים כמו שלמה ארצי, נתן גושן ועידן חביב,שחושפים את הכשרון המוזיקלי שלו. לינור הגדילה לעשות ובהפקה מושקעת צילמה קליפ לשיר בביצועה "want to love" על רקע חוויותיה מהמגורים בניו יורק. וזה לא הקליפ היחיד שזוכה לתחיה מחודשת ברשת: "נשבע לך לא בוגד" המיתולוגי של דורון מירן חזר לעניינים ואף זכה לגרסת המשך בביצוע "הישראלים" וחזי פרץ.

ואיך אפשר לשכוח את המתפשטים החדשים: אנה בול, הדוגמנית של הבית, מרבה להסיר את הבגדים בקמפיינים והתמונות שלה ממלאות את הרשתות החברתיות. גם אלדד דואג שלבנות המין הנשי לא יהיה משעמם ומתעד את עצמו שוב ושוב בחופים, במצוקים ומול נופים מעניינים כשהוא עירום כביום היוולדו.

"חי בלילה", רביעי- חמישי ושבת, 23:00