הרשתות החברתיות מספקות לנו מדי יום סיפורים שהופכים כמעט מיד לוויראלים, קמפיינים כנגד הטרדה מינית מעלים שוב ושוב את התופעה לסדר היום הציבורי, אבל התיעוד של הטרדה מינית בשידור חי בפייסבוק הצליח להשאיר גם אותנו ללא מילים. בפוסט שפירסמה צעירה בשם דנית, היא חשפה את הסיטואציה אליה נקלעה בזמן נסיעה תמימה באוטובוס: "הרגשתי שמישהו מכניס את היד מתחת לחולצה ומלטף אותי". את הפוסט על האיש שהטריד אותה לעיני כל היא כתבה בזמן אמת, כשהיא מתעדת את התוקף בשידור חי, וכך התחיל המצוד עד לתחנת המשטרה. 


"מאחורי התיישב בחור ובמהלך הנסיעה הרגשתי שמשהו מטייל לי באזור המותן", תחילה לא הבינה דנית כי היא מותקפת מינית וחשבה שאולי היא רק מדמיינת, עד שכבר לא היה בה ספק שהבחור שיושב מאחוריה מרגיש מספיק בנוח כדי לגעת בה. "האצבעות שלו הגיעו לפס החזייה שלי", סיפרה דנית בראיון ל"חי בלילה" על הרגע בו התאוששה מההלם הראשוני ואזרה אומץ: "קמתי מהמקום ואיימתי עליו שיפסיק לגעת בי". החשוד לעומת זאת, לא התרגש במיוחד והטיח בדנית כי היא "חולת נפש שמדמיינת". 

>> כל הכתבות והתחקירים של חי בלילה

איך הגיבו שאר הנוסעים באוטובוס? בהחלט לא כפי שהיינו מדמיינים. "אנשים התלחששו אבל אף אחד לא דיבר ולא בא לעזרתי", שיתפה דנית את ההלם שהרגישה כשלא זכתה לגיבוי, "משהו קרה פה ואתם לא יכולים להתעלם". אחרי הפרסום בפייסבוק והמצוד שהסתיים בעצירתו של החשוד, ציפתה לדנית הפתעה נוספת בתחנת המשטרה. היה זה דווקא השוטר שניסה לשכנע אותה לבטל את התלונה, והסביר כי מדובר בחבר ילדות שלו: "אני מכיר אותו, הוא לא יעשה דברים כאלה". למרות נקודת השבירה והתחושה שאין לה על מי לסמוך, החליטה דנית להגיש את התלונה כנגד החשוד וביקשה להעביר מסר: "אם הייתם עדים לסיטואציה שבה מישהי או מישהו במצוקה - אל תתעלמו".

"חי בלילה" - ראשון עד שלישי ב-23:15