אם הזמנתם מלון עם פארק מים באנטליה, כדאי שתנהגו בזהירות כשאתם משתמשים במתקנים ושתשגיחו טוב על הילדים שלכם. במהלך הקיץ האחרון, שלושה ישראלים, ביניהם ילד קטן, נפצעו ממגלשת מים בשני מלונות שונים של העיר הטורקית. המלונות מתנערים מאחריות.

אלון גרבר, אחד הפצועים, סיפר אמש (ראשון) למערכת "חי בלילה" על התקרית הלא נעימה: "הייתי מלא בדם, העיפו לי את הילד מהידיים. לא נראה שהם הרגישו יותר מדי אשמים. מה שחיכה לי אח"כ בחדר היה פירות עטופים בניילון מחדר האוכל. יש לי הרגשה שהמגלשה הזאת עדיין פתוחה, וגם תהיה פתוחה בקיץ הבא". 

אלון היה שם בחופשה של שבעה ימים במלון הכל כלול. ביום השלישי לחופשה, ביציאה מאחת המגלשות בבריכה, הראש שלו נחבט במגלשה. המצילים לקחו אותו במהירות לחדר צדדי, הוא פונה באמבולנס לבית החולים הסמוך, שם הוא הבין שיש לו חתך עמוק של 12 ס"מ.

וכך גם נגמרה החופשה של שקד סול ומשפחתו, באותו בית המלון. המשפחה נפשה שם ארבעה ימים, כשביום השני סול, אב המשפחה, נפצע. גם הוא נלקח לחדר צדדי ופונה באמבולנס לבית החולים כשהוא סובל מחתך עמוק באותו האורך.

מהמגלשה למיון: החופשה שהסתיימה בפגיעת ראש (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
הרשלנות במגלשות המים בריזורט בטורקיה | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

מצד המלון לא הייתה התייחסות, המשפחות לא קיבלו פיצוי ואפילו לא נתנו להם לדחות את הצ’ק אאוט. זה לא המלון היחידי באנטליה שבו זה קרה. יוגב, ילד בן 6, התגלש במגלשה לא תקינה, שחסומה רק מלמטה, וסיים עם תפרים בראש.