למרות הקמפיינים המושקעים והאג'נדות המפוארות, עדיין לא כל הציבור בישראל יודע למי הוא מתכוון להצביע. על פי נתונים של פאנלס פוליטיקס למאקו, נכון להיום 19% מהתושבים בישראל עדיין מתלבטים ו20% שוקלים לא להצביע בכלל. בדיוק בשביל ציבור המהססים , עלה לאחרונה קמפיין חדש והמסתורי הזה הנושא את הסלוגן: "כשאתה לא בוחר – אתה נותן את הקול שלך למישהו אחר". 

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

הקמפיין המושקע מופיע בשלטי חוצות ובתחנות האוטובוס, ועליו מתנוססים תמונותיהם של מתמודדים מכל קצוות הקשת הפוליטית. מערכת "חי בלילה" יצאה לבדוק מי עומד מאחורי הקמפיין המסתורי ומה האינטרס הפוליטי שלו? מהבדיקה עלה כי מאחורי השלטים עומדת חברת הפרסום "מקאן" יחד עם שלטי מדיה. "בבחירות הקודמות מעל מיליון ושמונה מאות אלף אנשים לא הלכו להצביע וזה הדבר הכי חשוב והכי בסיסי, וזה מה שאנחנו מנסים לקדם בקמפיין הזה", אומרת לנו סיגל עבודי נציגת "מקאן". עוד מתחייבת סיגל כי לחברה אין שום אינטרס פוליטי מלבד הרצון העז לעורר שיח ומודעות.

 "חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00